بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ کسب رتبه دوم کشوری راه‌آهن شرق در سرانه آموزش پرسنل

راه‌آهن شرق رتبه دوم کشوری در سرانه آموزش پرسنل را کسب کرد.

کسب رتبه دوم کشوری  راه‌آهن شرق در سرانه آموزش پرسنل
تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن شرق، بابیان این‌که ایمنی و بهره‌وری راه‌آهن درگرو آموزش‌های بروز و تخصصی ریلی است گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و ارتقا ایمنی شبکه ریلی، افزایش دانش تخصصی پرسنل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن شرق، حسن ماسوری افزود: در سال ۹۶ توجه ویژه‌ای به کارآمدی نظام آموزش و اثربخشی آن شد که طبق آخرین آمار رسمی گروه آموزش این اداره‌کل توانست: رتبه دوم کشوری در سرانه آموزش پرسنل با میزان ۱۶۰ ساعت به ازای هر نفر و رتبه چهارم شبکه ریلی در نفر ساعت آموزشی با ۳۸ هزار نفر ساعت را به دست آورد.

مدیرکل راه‌آهن شرق ادامه داد: علاوه بر این در راستای تکمیل کادر فنی بالغ‌بر ۲۱‌هزار نفر ساعت آموزش‌های بدو خدمت انجام‌شده که نقش مهمی در تسهیل امور جاری و خدمت‌رسانی این اداره‌کل خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها با تاکید بر بهره‌وری و استفاده از امکانات موجود در حالی حاصل‌شده است که آموزش این اداره‌کل در مقایسه با سایر ادارات کل نواحی راه‌آهن، هم‌چنان در فضا و ساختار آموزشی کمبودها و چالش‌های جدی دارد.

ماسوری اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، در آینده‌ای نزدیک راه‌آهن شرق به‌وسیله جذب آموزش‌های ریلی راه‌آهن، تبدیل به قطب آموزش راه‌آهن کشور شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.