بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ محصول همکاری بسیج و راه آهن، خدمت رسانی بیشتر به مردم است

در دیدار فرمانده سپاه ناحیه اراک با سرپرست راه آهن اراک مطرح شد.

محصول همکاری بسیج و راه آهن، خدمت رسانی بیشتر به مردم است
تین نیوز

فرمانده سپاه ناحیه اراک با حضور در اداره کل راه آهن اراک با سرپرست اداره کل و بسیجیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن اراک، سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری و سرگرد روشنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهید باهنر شهرستان اراک در دیدار با محمد رضا قربانی سرپرست اداره کل راه آهن اراک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و انتصاب ایشان بر تعامل و همکاری بسیج و راه آهن تاکید و آن را مایه خیر و خدمت برای مردم دانست.

سرهنگ عسگری ضمن تقدیر از خدمات راه آهن در کمک رسانی به سیل زدگان گفت:اگر چه سیل و خسارت هائی که به کشور و مردم زد غم انگیز است و همه ی ما باید تلاش کنیم تا خسارت ها هر چه زودتر جبران شود اما سیل برکاتی برای کشور داشت که یکی از آنها همبستگی و اتحاد مردم ایران بود.

وی در ادامه راه آهن و کارکنان آن را یکی از نهادهای پیشرو در خدمت رسانی به مردم و دارای کارنامه ای درخشان در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:محموعه بسیج آمادگی خود را برای همکاری با راه آهن به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم اعلام می دارد.

وی افزود:بسیج راه آهن اراک یکی از فعال ترین پایگاه های بسیج بوده و امیدواریم با مدیریت جدید این فعالیت ها گسترده تر ادامه پیدا کند.

در این جلسه محمد رضا قربانی سرپرست راه آهن اراک نیز ضمن تقدیر از حضور فعالانه سپاه و بسیج در امر خدمت رسانی به سیل زدگان و جمع آوری کمک های مردمی گفت:با اقدامات ارزشمند سپاه در سیل اخیر و امداد رسانی به مردم، محبوبیت این نهاد انقلابی بیش از گذشته شده و همه ی تلاش های بیگانگان برای خدشه وارد کردن به چهره سپاه ناکام باقی ماند.

وی افزود:راه آهن اراک برای خدمت رسانی به مردم نیازمند کمک و همراهی همه ی نهاد هاست و سپاه و بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد های انقلابی می توانند ما را در انجام وظایف و تکالیف سازمانی خود یاری کنند و تجربه سیل اخیر نشان داد که می توان با همکاری و تعامل بسیاری از مشکلات را در کشور حل کرد و خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

وی بر گسترش فعالیت بسیج در اداره کل و ارائه خدمت به کارکنان و خانواده ها تاکید کرد وگفت:بسیج با برنامه ریزی و سازماندهی و با به کارگیری نیروهای جوان فعالیت های خود را ادامه خواهد داد. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.