◄ راهکار انجمن ریلی برای رفع گلوگاههای راهآهن در نقاط تخلیه و بارگیری
انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی و خدمات وابسته، با هدف بررسی مشکلات و گلوگاههای راهآهن در نقاط تخلیه و بارگیری که یکی از معضلات همیشگی بخش ریلی بوده است، در نظر دارد تا با همکاری یک شرکت مهندسین مشاور، مشکلات سیستم تخلیه و بارگیری «مجموعه ریلی بندرعباس» را به عنوان اولویت اول، شناسایی و درجهت رفع آن اقدام کند.
انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی و خدمات وابسته، با هدف بررسی مشکلات و گلوگاههای راهآهن در نقاط تخلیه و بارگیری که یکی از معضلات همیشگی بخش ریلی بوده است، در نظر دارد تا با همکاری یک شرکت مهندسین مشاور، مشکلات سیستم تخلیه و بارگیری «مجموعه ریلی بندرعباس» را به عنوان اولویت اول، شناسایی و درجهت رفع آن اقدام کند.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاعرسانی انجمن صنفی شرکتهای حملونقل ریلی و خدمات وابسته، درحال حاضر مشاوری تعیین شده که آماده باشد تا بدون قرارداد و دریافت وجه اولیه کار خود را آغاز کند و از محل درآمد این پروژه، وجه خود را دریافت کند.
قرار است آمار و اطلاعات مورد نیاز برای شروع پروژه، از طریق واحد بازرگانی راهآهن در اختیار مشاور انجمن قرار گیرد تا مراحل بعدی طی شود.
سلام. اینکه مشاوری بیاید و آماده باشد تا بدون قرارداد و دریافت وجه اولیه کار خود را آغاز کند و از محل درآمد این پروژه وجه خود را دریافت کند روش خوبی نیست و لزومی هم ندارد.
روش خوبی نیست چون تعیین یک مدل مالی برای پرداخت حق الزحمه ی مشاور به این آسانی ها نیست و عوامل زیادی خارج از کنترل کارفرما و مشاور هست که میتواند مانع تحقق پیشنهادات مشاور بشود. این روش در واقع یک جور بیگاری کشیدن از مشاورین است.
لزومی ندارد چون انجمن بی پول نیست که نیازی به این کارها داشته باشد. اعضای تشکیل دهنده ی انجمن صنفی اگر نخواهند از عهده ی چنین پرداختی بر آیند همان بهتر که این کار انجام نشود.
مشاور مگر دیوانه است که بدون قرارداد و دریافت وجه در این پروژه کار کند؟؟؟؟