بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

محوطه ایستگاه راه‌آهن ورامین به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود

مدیرکل راه‌آهن استان تهران گفت: محوطه ایستگاه راه‌آهن ورامین به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود تا مسافران به راحتی به قطار دسترسی پیدا کنند.

محوطه ایستگاه راه‌آهن ورامین به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود
تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن استان تهران گفت: محوطه ایستگاه راه‌آهن ورامین به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود تا مسافران به راحتی به قطار دسترسی پیدا کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی کاظمی‌منش عصر سه‌شنبه ۲ اردیبهشت در جلسه مشترک با فرماندار و مسئولان شهرستان ورامین که با هدف رفع معارضین اجرای پروژه‌های راه‌آهن در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد ، اظهار کرد: شرکت راه‌آهن با بیش از صدها میلیارد تومان اعتبار، خط 3 و 4 قطار حومه‌ای تهران- ورامین- گرمسار را ایجاد کرد تا مردم این بخش از استان برای تردد به پایتخت، با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی افزود: با وجود آن که خرید و تجهیز هر ست ریل باس، بیش از 70 میلیارد تومان برای دولت هزینه در بر دارد، برای سهولت تردد مسافران در این مسیر، 8 قطار در نظر گرفته شد.

مدیرکل راه‌آهن استان تهران با اشاره به این که هزینه بلیت تردد در مسیر تهران- ورامین هزار و 500 تومان است اظهار کرد: هزینه تمام شده تردد مسافران در این مسیر، 25 هزار تومان است و این در حالی است که قیمت بلیت بدون افزایش قیمت طی سال‌های گذشته، هزار و 500 تومان در نظر گرفته شد.

کاظمی‌منش با اشاره به اجرای ده‌ها پروژه پل روگذر و زیرگذر درمسیر تهران- ورامین – مشهد گفت: وقتی که در یک منطقه، چهار خط راه‌آهن ایجاد شود، تردد خودروها از روی ریل نباید انجام شود و لازم است تا در محل عبور خودروها زیرگذر و یا پل روگذر ایجاد شود.

وی افزود: زمانی که راه‌آهن سراسری تهران – مشهد احداث شد، بسیاری از مناطق مسکونی شکل نگرفته بود ولی با توسعه شهرها و روستاها، ایجاد مسیر دسترسی از روی ریل ضروری شد که این مهم طی سال‌های گذشته و در پی چهارخطه شدن این مسیر، با احداث روگذرها و زیرگذرهای متعدد محقق شد.

مدیرکل راه‌آهن استان تهران با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم ورامین در دسترسی آسان به قطار حومه‌ای گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، محوطه ایستگاه راه‌آهن ورامین به پارکینگ خودرو تبدیل می‌شود تا مسافران به راحتی به قطار دسترسی پیدا کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.