بررسی شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد در فرودگاه شهدای زنجان
جلسه بررسی شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.
![بررسی شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد در فرودگاه شهدای زنجان](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/AWhCRM3vBcyC/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLMIpm8YEeyoL/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8%B2%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86+.jpg)
جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان درخصوص شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخصوص شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.
محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه زنجان در این جلسه اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه ها باعث ارتقای کیفیت خدمات و بالا رفتن سطح ارائه خدمات و رضایت مندی ذی نفعان می شود و همه کارکنان این فرودگاه، باید تلاش کنند که براساس شاخص های عمومی و اختصاصی ابلاغی، کیفیت خدمات و بهره وری مجموعه فرودگاه را افزایش دهند.