بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اجرای ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در زنجان

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نزدیک به ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در دولت سیزدهم در استان زنجان اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

اجرای ۳۵ کیلومتر پروژه راهسازی در زنجان
تین نیوز

سیداحمد خلیلی با بیان اینکه وجود شبکه های ارتباط جاده ای نقش بسیار مهم و بنیادی در تحولات اجتماعی، اقتصادی و توسعه کشور دارد، اظهار کرد: معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان را در قالب احداث، تعریض، بهسازی و ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی هفت پروژه را در سطح استان در دست اقدام دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خلیلی درباره عملکرد و دستاوردهای این اداره کل در حوزه راهسازی در دولت سیزدهم اقزود: توسعه راه ها و توجه به حوزه راهسازی یکی از اولویت های دولت سیزدهم بود و از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ نزدیک به «۳۵ کیلومتر» پروژه راهسازی در سطح استان زنجان با اعتباری به ارزش روز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پروژه هایی که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: «۱۵ کیلومتر» از قطعه دوم محور و «۱۲ کیلومتر» از قطعه چهارم محور «سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ، همچنین شش کیلومتر از محور زنجان به بیجار و بیش از ۱.۵ کیلومتر هم از محور ملاسرا-شفت به بهره برداری رسیده است.

به گزارش ایمنا، استان زنجان، دارای بیش از ۵۶۰۰ کیلومتر راه است که شامل ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۳۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۰ کیلومتر راه فرعی و بیش از ۴۲۰۰ کیلومتر طول راه روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.