بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

رفع ۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رفع و اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه خبر داد.

رفع ۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از رفع و اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اصغر اسماعیلی، مدیرکل این اداره با عنوان این مطلب که شناسایی مناطق مستعد حادثه استان در گام اول اقدامات این اداره کل قرار دارد، گفت: پس از این کار، نسبت به رفع این نقاط با هدف کاهش تصادفات اقدام شده و اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت اصلاح این نقاط در تمامی شهرستان های استان صورت گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ نقطه پرحادثه رفع شده است که ۷ نقطه مصوب کشوری و ۱۱ نقطه پرتصادف و مستعد تصادف نیز از پروژه های ابلاغی سازمان با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار رفع و اصلاح شد.

اسماعیلی اجرای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان قزوین را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: تجهیز به بلوک مفصلی در راستای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان قزوین، طی چند قرارداد با جداسازی لاین رفت و برگشت با «بلوک مفصلی» صورت گرفت.

وی گفت: بر این اساس، اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده و مسیرهای رفت و برگشت این اتوبان به طول ۱۰۴ کیلومتر جدا سازی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اجرای ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان، همچنین خط کشی سرد، تعمیر و نصب گاردریل، احداث روشنایی طولی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، علایم اخطاری و انتظامی و مسیر نما و... را از دیگر اقدامات این دولت در حوزه توسعه ایمنی راه ها برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.