بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

قطعه سه محور زنجان به دندی به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی رسید

قطعه سه طرح عملیات بهسازی و احداث محور زنجان- دندی- تخت سلیمان به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی رسید.

قطعه سه محور زنجان به دندی به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی رسید
تین نیوز

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قطعه سه طرح عملیات بهسازی و احداث محور زنجان دندی تخت سلیمان به پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید احمد خلیلی روز چهارشنبه به پروژه عملیات بهسازی و احداث محور زنجان دندی تخت سلیمان اشاره کرد و گفت: مسیر ارتباطی زنجان دندی تخت سلیمان جاده ای کوهستانی بوده که به دلیل عرض کم از جمله جاده های حادثه خیز استان به شمار می رود و از طرفی تردد کامیون ها نیز در این جاده نسبت به دیگر جاده ها بیشتر است.

خلیلی اضافه کرد: با اجرای این طرح، مسیر تردد استان زنجان با بخش جنوبی استان آذربایجان غربی از دو و نیم ساعت به یک و نیم ساعت کاهش خواهد یافت.

وی گفت:این طرح جزو پروژه های تفویضی نبوده است و مستقیم توسط شرکت ساخت و توسعه زیربنایی حمل و نقل کشور پیگیری می شود.

خلیلی گفت: از مهمترین ضرورت های اجرای این طرح، افزایش ایمنی محور برای استفاده مسافران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین و ارتقای ظرفیت ترانزیت مصالح معدنی است که راه ارتباطی استان زنجان با استان آذربایجان غربی و راه ارتباطی مرکز استان با شهرستان‎های دندی و ماهنشان را ارتقا می بخشد.

وی اظهار داشت:این مسیر ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان تکاب و زنجان بیجار با طول ۱۲۸ کیلومتر در محدوده استان زنجان قرار دارد که ۳۰ کیلومتر آن در سال های گذشته به بهره برداری رسیده است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: هم اکنون قطعه سه این مسیر به طول ۲۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در دست اجرا بوده و قطعه چهار به طول حدود ۱۷ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.