بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

کیفیت خدمات پایانه های زنجان به مسافران اربعین حسینی ارتقا یابد

کیفیت خدمات رسانی پایانه های مسافربری استان به زائران اربعین حسینی با تقویت همکاری های بین دستگاهی ارتقا یابد.

کیفیت خدمات پایانه های زنجان به مسافران اربعین حسینی ارتقا یابد
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کیفیت خدمات رسانی پایانه های مسافربری استان به زائران اربعین حسینی با تقویت همکاری های بین دستگاهی ارتقا یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، اصغر اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی و هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان، افزود: ایمن سازی مسیرهای ارتباطی و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات رسانی در پایانه های مسافربری استان در کنار اقدامات تکمیلی از جمله برنامه های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است که با جدیت هرچه تمام تر پیگیری می شود.

اسماعیلی بازدیدهای ویژه از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در اوج سفرهای زائرین اربعین را امری مهم عنوان کرد و گفت: در این خصوص به تمامی مالکان مجتمع های خدماتی رفاهی استان لزوم نظافت کامل نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و تأمین دیگر ملزومات داخل مجتمع ها ابلاغ و تاکید شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجارب ارزنده ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان، شهرداری و پلیس راهور در سال های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر تردد ناوگان و خیل عظیم زائران اربعین حسینی، برپایی موکب ها و پذیرایی از زائران در مجتمع ها اهمیت بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: در محورهای پرتردد زنجان بیجار، خدابنده به همدان و آزادراه زنجان تبریز نسبت به برپایی موکب ها اقدام شود و تشدید نظارت ها از طریق افزایش گشت های مشترک با پلیس راه و استقرار تیم های امدادی و راهداری در نقاط پرتصادف و پایش و کنترل عملکرد ناوگان از طریق سامانه صورت گیرد.

اسماعیلی افزود: حمایت از موکب ها و پویش های مردمی در راستای ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات، برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگان و پیش بینی و انجام تمهیدات لازم برای تامین سوخت ناوگان از جمله برنامه های در دست اجراست.

وی اضافه کرد: بی توجهی به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از سفر مانند سیستم ایمنی می تواند صدمات جبران ناپذیری را وارد کند بنابراین نقش مدیران فنی شرکت های حمل و نقل در افزایش ایمنی ناوگان نیز بسیار قابل توجه است که باید حس مسئولیت پذیری و نظارت آنان بیش از پیش ارتقا یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.