بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

قطعه ۳پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است

قطعه ۴ این محور هم به طول ۱۱کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد از سال گذشته پیمان سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

قطعه ۳پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است
تین نیوز

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قطعه ۳ پروژه چهار بانده کردن محور زنجان به بیجار حدفاصل کیلومتر ۰۰۰+۳۶ تا ۵۰۰+۵۱ با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است، گفت: قطعه ۴ این محور هم به طول ۱۱کیلومتر با پیشرفت فیزیکی حدود ۵ درصد از سال گذشته پیمان سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید احمد خلیلی به پروژه چهاربانده کردن محور زنجان بیجار اشاره کرد و گفت: محور زنجان بیجار به عنوان یکی از پرترافیک ترین محورهای مواصلاتی استان زنجان است که با بهره برداری از آن، علاوه بر تسهیل در تردد، موجب کاهش سوانح جاده ای و افزایش ایمنی هم می شود.

خلیلی ابراز کرد: به منظور کاهش حجم ترافیک، افزایش سطح سرویس و همچنین ارتقای ایمنی مسیر، عملیات چهاربانده کردن محور زنجان بیجار از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است.

وی گفت: محور زنجان به بیجار ذیل طرح بهسازی راه اصلی زنجان تکاب و زنجان بیجار با طول «۷۶کیلومتر» است که عملیات اجرایی بخش اول آن به طول «۳۵ کیلومتر» حدفاصل شهر زنجان تا شهر زرین آباد در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده است.

خلیلی تاکید کرد: محورهای زنجان به بیجار و زنجان به دندی جزو پروژه های تفویضی به این اداره کل نبوده و توسط شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل مدیریت می شود و در حال حاضر «قطعه سه» پروژه چهاربانده کردن محور زنجان به بیجار حدفاصل کیلومتر ۰۰۰+۳۶ تا ۵۰۰+۵۱ با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و «قطعه ۴» با طول «۱۱کیلومتر» با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد پیمان سپاری شده و در دست اجرا قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.