بازدید سایت : ۲۱۹۷۳

قیمت گذاری سرویس رفت و آمد دانش آموزان زنجان بر عهده شورای شهر

از سال گذشته بر اساس بخشنامه وزارت کشور مسوولیت کامل سرویس های رفت و آمد دانش آموزان بر عهده شهرداری هاست و قیمت گذاری ها در این خصوص نیز توسط شورای اسلامی شهرها انجام می شود.

قیمت گذاری سرویس رفت و آمد دانش آموزان زنجان بر عهده شورای شهر
تین نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از سال گذشته بر اساس بخشنامه وزارت کشور مسوولیت کامل سرویس های رفت و آمد دانش آموزان بر عهده شهرداری هاست و قیمت گذاری ها در این خصوص نیز توسط شورای اسلامی شهرها انجام می شود.  

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی اسماعیلی افزود: بر اساس این قانون مجموعه آموزش و پرورش از هرگونه عقد قرارداد با سرویس های رفت و آمد دانش آموزان منع شده و همه امور در این خصوص بر عهده شهرداری هاست.

اسماعیلی ادامه داد: سال گذشته در نخستین سال اجرای این طرح در استان زنجان چالش ها و مشکلاتی به وجود آمد ولی امسال شهرداری ها از چند ماه پیش به موضوع ورود کرده اند که با سامانه ای راه اندازی شده برای ثبت نام دانش آموزان، مشکلات کمتری را در این زمینه خواهیم داشت.

وی گفت: سامانه کشوری سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی) با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بهینه بر حمل و نقل دانش آموزی و رصد و پایش ناوگان شرکت ها راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این سامانه اولیای دانش آموزان نیز امکان نظارت کامل بر قراردادها را دارند، گفت: در این سرویس ها نرم افزاری برای نظارت والدین پیش بینی شده است تا آمد و شد فرزندان خود را رصد کنند و در مرحله بعد به رانندگان امتیاز دهی داشته باشند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: با قابلیت هایی که در سامانه سپند وجود دارد، خدمات سرویس مدارس با کیفیت بهتری انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا کنون بخش عمده ای از خانواده های متقاضی سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کرده اند.

جمعیت دانش دانش آموزی استان زنجان در سال جاری به حدود ۲۳۰ هزار نفر می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.