بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پیام مدیر کل بنادر هرمزگان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

مدیر کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان به مناسبت۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

پیام مدیر کل بنادر هرمزگان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن
تین نیوز

مدیر کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان به مناسبت۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، متن پیام "الله مراد عفیفی پور" بدین شرح است: واپسین روزهای مرداد یاد آور بازگشت پرستوهای سفر کرده است؛ مردانی که با شنیدن ندای جهاد إلی الله از زبان خورشید تابان این مرز و بوم (امام راحل)، دیگر احدی یارای پایبندیشان را نداشت، مهاجرانی که‌ هیچ چیزی برایشان ارجح تراز کلام پیر خمین نبود.‌

بیست و ششم مرداد ماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ اسطوره های بی چون و چرای استقامت، مقاومت، ایثار و شجاعت که با ایمان راسخ خود، در برابر همه فشارهای دشمنان، قد خم نکردند و ابرو در هم نکشیدند، و لحظه ای از مقاومت و ایستادگی خسته نشده و از آن همه شکنجه و عذاب هراس به دل راه ندادند.

و در وصف ایشان رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند «ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافرازمان در طول سالهای سخت اسارت، ملت ایران را روسفید و سربلند کرد و ما بازگشت پیروزمندانه آنان را به میهن اسلامی حادثه ای میدانیم که دست قدرت الهی آن را رقم زد»

آزادگان سرافراز ایران اسلامی با الهام از بزرگ آزاده شیعیان و با الگو قرار دادن حماسه ساز کربلا، حضرت زینب (س) که اسوه صبر بودند، با شجاعت، دوران دشوار اسارت را پشت سر نهادند و شکوه مقاومت و سربلندی را بار دیگر بر صفحه تاریخ رقم زدند.

امروز در سایه صبر و استقامت آن بزرگمردان است که صلابت و آرامش در میهن اسلامی حاکم است و جهان را به شگفتی وا داشته و تا ابد ادامه خواهد داشت و امروز شاهدیم پاسداری از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف که نه پدر و مادر، نه فرزند دو ساله و همسرش ،که ملتی به وجودش افتخار می کنند؛ محسنی که در سایه اعتقاد و پرورش حسینیش مدافعی بود برای پاسداری از حرم و پاسبانی از حریم جغرافیای مقدس ایران اسلامی و همان راهی را می رود که اسلاف پاکش به او آموخته اند یعنی شهدا و آزادگان عزیز.

سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن و شهادت مظلومانه شهید محسن حججی به دست یزیدیان زمان تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.