بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در بندر بوشهر برگزار شد:

جزئیات نشست هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی بنادر کشور در بندر بوشهر

به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، جلسه هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی بنادر کشور در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

جزئیات نشست هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی بنادر کشور در بندر بوشهر
تین نیوز

محمد شکیبی نسب معاون دریایی و بندری این اداره کل در این باره گفت: در راستای سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر برنامه‌ریزی جهت کاهش سوانح دریایی در آب‌های حاکمیتی و همچنین با نظر و هماهنگی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نشست هم‌اندیشی دبیران سوانح دریایی کشور به مدت دو روز در بندر بوشهر برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، شکیبی نسب افزود: در این نشست که با حضور دکتر مرادی، مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولین سوانح دریایی کشور برگزار گردید، ضمن بررسی چالش‌ها، جهت رفع موانع موجود راهکارهای مورد نیاز ارائه گردید  و مقرر شد در چارچوب مصوبات در هسته مرکزی پیگیری شود.

وی اضافه کرد: از جمله  موضوعات مطرح شده در این نشست دو روزه می‌توان به ضرورت تسریع در ویرایش دستورالعمل و تصویبان در هیئت عامل و تأمین تجهیزات مورد نیاز بازرسان  اشاره کرد.

وی عنوان کرد: همچنین به لحاظ اهمیت حدود اختیارات و جایگاه قسمت بررسی سوانح دریایی، موضوع ایجاد یک تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان بنادر و دریانوردی با دیگر ارگان‌ها مورد بحث قرار گرفت.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن تقدیر از تعامل سازمان بنادر و دریانوردی با کلیه بنادر ابراز امیدواری کرد با تشکیل مستمر این جلسات شاهد بالا رفتن کیفیت هرچه بیشتر بررسی‌ها و کاهش سوانح باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.