بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ ارائه خدمات متنوع رفاهی در بندر امام‌خمینی

مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) با تدارک برنامه‌های رفاهی و فرهنگی متنوع و رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی موفق به جلب رضایت آنان هنگام بازدید از این مجتمع بزرگ بندری شده است.

ارائه خدمات متنوع رفاهی در بندر امام‌خمینی
تین نیوز

مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) با تدارک برنامه‌های رفاهی و فرهنگی متنوع و رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی موفق به جلب رضایت آنان هنگام بازدید از این مجتمع بزرگ بندری شده است. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، این اداره کل ضمن تدارک برنامه‌های متنوع برای بازدیدکنندگان از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و ارائه خدمات رفاهی رایگان متنوع طی ایام تعطیلات نوروزی، ضمن ایجاد فضایی مفرح و جذاب برای آنان، تلاش داشته که خاطره ماندگاری از این بازدید در یاد و خاطرشان برجای بگذارد.

ارائه رایگان نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم به شکل سنتی نظیر چای و قهوه و نان  محلی، توزیع هدایای تبلیغاتی و  اسباب‌بازی ویژه خردسالان در کنار دیگر خدمات رفاهی همانند ارائه فوریت‌های پزشکی، تعمیرات خودرویی، آب اشامیدنی خنک و بهداشتی و ... بر جاذبه‌های دیدنی این مجتمع بزرگ بندری افزوده و بر تعداد بازدیدکنندگان طی روزهای اخیر به طور چشمگیری افزوده است.

همچنین اجرای موسیقی مفرح محلی همزمان با تماشای مناظر دریایی و بندری از دیگر برنامه‌های خاطره انگیز طی ایام تعطیلات نوروزی بوده که موجب شده گردشگران و مهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش از این بازدید، این بندر را ترک کنند.

یادآور می‌شود با هدف آشنایی مردم با نقش و جایگاه بنادر در کشور و زنجیره تأمین کالا و معرفی بهتر صنعت حمل‌و‌نقل دریایی به مخاطبان این مجتمع بندری هر ساله ضمن گشودن دروازه‌های خود به روی بازدیدکنندگان و علاقمندان زمینه مهیا برای تعمیق این شناخت و پیوند مردم با بندر و دریا فراهم می‌آورد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.