بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ تمدید مهلت ارسال مقالات برای همایش بین‌المللی ICOPMAS

کلیه علاقمندان برای شرکت در سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی( ۲۰۱۸ ICOPMAS) می‌توانند مقالات علمی خود را تا تاریخ ۲۰خرداد ارسال کنند.

تمدید مهلت ارسال مقالات برای همایش بین‌المللی ICOPMAS
تین نیوز

کلیه علاقمندان برای شرکت در سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی( ۲۰۱۸ ICOPMAS) می‌توانند مقالات علمی خود را تا تاریخ ۲۰خرداد به این همایش ارسال کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، با توجه به درخواست‌های  متعدد از سوی اساتید، دانشجویان، محققین و سایر علاقمندان مهلت ارسال چکیده مقالات همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی از سوی کمیته علمی این همایش تمدید شد.

 با توجه به برگزاری همایش در آذر ماه ۹۷ و مهلت باقی مانده جهت ارزیابی و اعلام نتایج مقالات جهت ارائه شفاهی و پوستر، از تمامی اساتید و دانش پژوهان تقاضا می‌شود مقالات خود را تا ۲۰خرداد ارسال کنند.

سیزدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی کارشناسان و شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکاران و سازندگان تجهیزات بندری و دریایی با حضور متخصصین داخلی و خارجی در تاریخ ۵ الی ۷ آذر ۹۷ در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی http://icopmas.pmo.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.