بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
سرپرست اداره‌کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

◄ ضرورت تعیین اراضی پسکرانه در بندر شهید بهشتی چابهار

تعیین اراضی پسکرانه در اطراف بندر شهید بهشتی چابهار ضروری است.

ضرورت تعیین اراضی پسکرانه در بندر شهید بهشتی چابهار
تین نیوز

سرپرست اداره‌کل مهندسی عمران سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: تعیین اراضی پسکرانه در اطراف بندر شهیدبهشتی چابهار ضروری است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، جمشید عباسی‌راد در بازدید از پروژه‌های زیرساختی، احداثی و اراضی ۴۵۰ هکتاری بندر خشک و ۲۰۰۰ هکتاری لیپار چابهار، افزود: با توجه به افتتاح فاز اول بندر شهید بهشتی و افزایش ظرفیت این بندر به هشت‌و نیم‌میلیون تن، تعیین اراضی پسکرانه در اطراف بندر شهیدبهشتی چابهار ضروری است و باید فرآیندهای مربوط به این مهم با سرعت پیگیری و عملیاتی شود.

عباس آذرپیکان معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان‌وبلوچستان، هم به‌ضرورت توسعه فعالیت‌های بندری در اراضی پسکرانه اشاره کرد و گفت: اراضی ۴۵۰ هکتاری بندر شهیدبهشتی و ۲۵۰۰ هکتاری لیپار به‌گونه‌ای جانمایی شده‌اند که متناسب با فعالیت‌های سرمایه‌گذاری، صنایع بسته‌بندی و ارزش‌افزوده‌ای باشد.

وی افزود: این اراضی یادشده در مسیر ریل و مسیر ترانزیتی چابهار- میلک و در مجاورت سایت صنعتی منطقه آزاد چابهار و حدفاصل چابهار و گوادر است که در آینده می‌تواند بستری برای تعامل بیشتر بین دو بندر شهیدبهشتی و شهیدکلانتری باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.