بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری در بندر چابهار

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری در بندر چابهار
تین نیوز

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، دوره آموزشی ایمنی در عملیات بندری با رویکرد ارتقاء آگاهی، کاهش ریسک و افزایش ایمنی عملیات بندری و کار با تجهیزات بندری و باربرداری در بندر چابهار برگزار شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این دوره آموزشی با توجه به افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار و نقش موثر حمل کالا بوسیله کانتینر در راستای اجرای کنوانسیون بین‌المللی کانتینرهای ایمن (CSC)، کاهش خطرات و به حداقل رساندن خطاهای انسانی و افزایش آگاهی کلیه کارکنان و با هدف حفظ و صیانت از منابع انسانی، تجهیزات و دارایی‌های موجود و کسب آمادگی لازم برای واکنش در شرایط اضطرار برگزار شد.

گفتنی است این سمینار ۴ ساعته با استقبال گسترده و حضور ۱۷۰ نفر از کارکنان بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و پرسنل شرکت های فعال کارگزاری ترابری دریایی به میزبانی اداره کل و با همکاری شرکت آموزشی فن آوران سیمرغ دانش تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

شایان ذکر است در پایان؛ گواهی شرکت در دوره جهت حاضرین در جلسه صادر و اهداء شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.