بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

◄ توسعه بنادر کشور با حضور گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری در وزارت راه

محمد اسلامی در اکثر بخش‌های وزارت راه فعالیت کرده است.

توسعه بنادر کشور با حضور گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری در وزارت راه
تین نیوز

نماینده مردم آستانهاشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد مجلس شورای اسلامی همراهی و همکاری به منظور رای اعتماد به محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی است، چراکه وی در پست‌های متعددی در وزارت راه فعال بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، محمدحسین قربانی در خصوص معرفی محمد اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وی با معرفی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در حال رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسه با کمیسیون‌های تخصصی است و برنامه‌های خود را در این حوزه به نمایندگان مردم ارائه می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی ویترین توسعه شهری و عمرانی کشور است و در این راستا نیازمند وزیری کارآمد، پیگیر و باانرژی در همه عرصه‌ها هستیم و مجلس شورای اسلامی به این مسئله نیاز دارد که برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف در حوزه راه و شهرسازی تشریح شود.

نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که سابقه محمد اسلامی در حوزه راه اتفاق بسیار مناسبی به منظور انتخاب وزیر راه و شهرسازی است، بیان کرد: توجه به توسعه بنادر، راه‌آهن، توسعه نظام شهری، توجه به بافت‌های فرسوده، توسعه راه‌های روستایی، خرید هواپیما و مسائلی از این دست مهم‌ترین موضوعات مورد توجه مجلس شورای اسلامی در حوزه راه و شهرسازی است.

وی تاکید کرد: ازآن‌جاکه محمد اسلامی استاندار مازندران بوده است می‌تواند در توسعه فعالیت بنادر کشور نقش اثرگذاری داشته باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فعال امور دریایی ایران(فادا)

    سلام
    دیروز آقای دکتر احمدی لاشکی نماینده محترم مجلس فرمودند که برنامه وزیر محترم جدید را دیده اند و اصلا برنامه ای برای بخش دریایی در آن نبوده است و ایشان درخواست نموده که برنامه ای هم برای بخش دریایی و بندری تهیه نمایند.
    امیدواریم برنامه وزیر برای بخش دریایی با کمک تشکلهای تخصصی این حوزه تهیه شود نه توسط مدیران میز نورد داخلی سازمان بنادر