بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ایجاد مخازن ذخیره سوخت شناورهای ناجی در بنادر بوشهر

مخازن ذخیره سوخت شناورهای ناجی در بنادر بوشهر ایجاد شد.

ایجاد  مخازن ذخیره سوخت شناورهای ناجی در بنادر بوشهر
تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در آستانه نوروز مخازن ذخیره سوخت برای تامین سوخت مورد نیاز شناورهای ناجی در بنادر خارگ، عامری و دیر به بهره‌داری رسید.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، سیاوش ارجمند زاده در مراسم افتتاح مخارن سوخت شناورهای ناجی اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات‎های جستجو و نجات دریایی در تمام طول شبانه‌روز انجام می‌گیرد و ممکن است در یک روز چندین عملیات انجام شود، به علت ظرفیت محدود سوخت شناورهای ناجی، این شناورها نیازمند سوخت گیری دوباره هستند.

وی خاطرنشان کرد: فرایند ثبت درخواست و دریافت سوخت از شرکت پخش فرآورده های نفتی در سریع‌ترین حالت نزدیک به پنج ساعت طول می‌کشد که این امر می‌تواند در عملیات جستجو و نجات وقفه ایجاد کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه با افزایش سفرهای دریایی در ایام تعطیلات نوروزی ماموریت شناورهای ناجی هم افزایش پیدا می کند اضافه کرد: اکنون با بهره‌برداری از مخازن ذخیره سوخت در بنادر خارگ، عامری و دیر شناورهای ناجی 2، 8 و9 به‌ سرعت می‌توانند سوخت گیری کرده و به انجام عملیات جستجو و نجات بپردازند.

ارجمند زاده کیفیت بالای سوخت را یکی دیگر از مزایای وجود این مخازن عنوان و تاکید کرد: همه استانداردهای لازم در ساخت مخازن سوخت به کار گرفته شده و گواهینامه‌های مربوط نیز دریافت شده است.

منبع: سايت خبری مانا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.