بازدید سایت : ۸۷۴۴۷

پوریا کولیوند نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی IMO شد

با حکم علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، پوریا کولیوند به مدت ۴ سال به سمت نماینده ثابت این سازمان در سازمان بین المللی دریانوردی IMO منصوب شد.

پوریا کولیوند نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در سازمان بین المللی دریانوردی IMO شد
تین نیوز |

با حکم علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، پوریا کولیوند به مدت ۴ سال به سمت نماینده ثابت این سازمان در سازمان بین المللی دریانوردی IMO منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با حکم علی اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، پوریا کولیوند به مدت ۴ سال به سمت نماینده ثابت این سازمان در سازمان بین المللی دریانوردی IMO منصوب شد. کولیوند پیش از این معاون اداره کل امور دریانوردان، سازمان های بین المللی و تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی بود.

وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی کشتی، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و DBA مدیریت استراتژیک می باشد. رییس اداره امور دریانوردان و رییس اداره آزمون و اسناد دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی، کارشناس مسئول کنترل و بازرسیPSCO، کارشناس مقابله با آلودگی دریا و مسئول تضمین کیفیت واحد دریایی و بندری مجتمع بندری امام خمینی از دیگر سوابق و فعالیت های پوریا کولیوند در طول قریب به بیست سال سابقه کاری ایشان در سازمان بنادر و دریانوردی است.

مدرس بین المللی کنوانسیون های دریایی و تدریس در دانشگاه های داخل و سازمان بنادر و دریانوردی از جمله فعالیت های علمی و آموزشی کولیوند است.

در بخشی از حکم انتصاب مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خطاب به پوریا کولیوند آمده است: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و رویکرد رئیس جمهور محترم، ضروری است با حضور موثر و فعالانه در محافل و مجامع بین المللی و با اولویت قرار دادن منافع ملی کشور نزد سازمان بین المللی دریانوردی در هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ایران مستقر در انگلستان اقدام نمائید.

در این راستا شرکت مستمر و موثر در نشست ها و برقراری ارتباط سازنده با ارکان مدیریتی و کارشناسی آیمو و نیز نمایندگان دولت های عضو سازمان موصوف، مطالعه و بررسی روند تحولات دریانوردی جهان و انعکاس آنها به این سازمان به همراه تحلیل های کارشناسی، طرح به موقع مواضع کشور در خلال اجلاس ها با هماهنگی مبادی ذی ربط سازمانی، استفاده حداکثری از ظرفیت های فنی و آموزشی دبیرخانه آیمو برای همکاران محترم سازمان و جامعه دریایی و بندری کشور و ارائه گزارش های مستمر به معاونت محترم امور دریایی، هیأت محترم عامل سازمان و ارگان های دریایی کشور مورد انتظار است.

در خاتمه ضمن ارج نهادن به خدمات برجسته مرحومه مغفوره سرکار خانم ماندانا منصوریان در طول مدت تصدی ماموریت محوله، امید است، با عنایات الهی و بهره گیری از کلیه امکانات، توانمندی ها و ظرفیت های ملی و بین المللی، در خدمت به ملت شریف ایران، حوزه حمل و نقل دریایی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.