بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

مطالعات راهبردی ، نقشه راه توسعه بنادر کشور است

​تاسیسات روبنایی مانند انبارها ، سیلوها و مخازن روغنی و همچنین پایانه های مکانیزه مواد معدنی و غلات در دستور جدی توسعه ظرفیت سازی بنادر کشور و به ویژه بندر شهید رجایی قرار گرفته و انجام این مهم بر اساس برنامه زمان بندی و با نظارت و بازدیدهای مستمر در حال انجام است .

مطالعات راهبردی ، نقشه راه توسعه بنادر کشور است
تین نیوز |

تاسیسات روبنایی مانند انبارها ، سیلوها و مخازن روغنی و همچنین پایانه های مکانیزه مواد معدنی و غلات در دستور جدی توسعه ظرفیت سازی بنادر کشور و به ویژه بندر شهید رجایی قرار گرفته و انجام این مهم بر اساس برنامه زمان بندی و با نظارت و بازدیدهای مستمر در حال انجام است . 

به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مهندسی عمران و نظارت بر طرح های سازمان بنادر و دریانوردی انجام مطالعات راهبردی و باز طراحی طرح جامع بنادر کشور را یک نقشه راه در راستای توسعه بنادر دانست .

عباس کمالی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت سازی و ایجاد زیرساخت ها به منظور ارائه خدمات بهتر از اولویت های سازمان بنادر است ، اظهار کرد : در راستای تسهیل امور بازرگانی و ارائه خدمات مطلوب ، چندین طرح زیرساختی متناسب با سیاست گذاری های توسعه دریامحور در بنادر مالکیتی و حاکمیتی با شتاب درحال انجام است .

وی در این رابطه به ساخت ، تکمیل وتوسعه تاسیسات روبنایی اشاره کرد و ادامه داد : تاسیسات روبنایی مانند انبارها ، سیلوها و مخازن روغنی و همچنین پایانه های مکانیزه مواد معدنی و غلات در دستور جدی توسعه ظرفیت سازی بنادر کشور و به ویژه بندر شهید رجایی قرار گرفته و انجام این مهم بر اساس برنامه زمان بندی و با نظارت و بازدیدهای مستمر در حال انجام است . 

مدیرکل مهندسی عمران سازمان بنادر انجام مطالعات راهبردی و باز طراحی طرح جامع بنادر کشور را نقطه عطف و نقشه راهی در راستای توسعه بنادر دانست و بیان کرد : بهره گیری از تجارب مجریان استفاده از نیروهای نخبه و جوان و همچنین جمع آوری نظرات شرکت های دانش بنیان و عملیاتی کردن ایده ها در تحقق این مهم بسیار حائز اهمیت است .

گفتنی است ؛ کمالی همچنین در سفر دو روزه خود به استان هرمزگان علاوه بر بازدید از طرح های حوزه مهندسی عمران جزیره هرمز و شهرستان بندر لنگه با حضور در بندر شهید رجایی از طرح های در دست اقدام از جمله اسکله های یک و دو نفتی ، طرح ۲۴۰۰ هکتاری و سردخانه در حال تکمیل کوثر بازدید کرد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.