بازدید سایت : ۳۶۵۲۸

◄ آغاز توزیع کارت آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

کارت ورود به جلسه سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه قابل دریافت است.

آغاز توزیع کارت آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا
تین نیوز |

کارت ورود به جلسه سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه قابل دریافت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، کارت شرکت در آزمون از امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۳ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه فوق و ورود اطلاعات ثبت نامی شامل شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و کدملی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند و بر اساس زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن و رعایت سایر مقررات و الزامات اعلامی سازمان ملی سنجش  و ارزشیابی نظام آموزش کشور الزامی است.

شایان ذکر است سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا صبح روز جمعه  ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ منحصرا در شهر تهران برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.