بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

پاسگاه پلیس راه محور اردبیل – سراب به بهره برداری رسید

تین نیوز | پاسگاه پلیس راه محور اردبیل – سراب در کیلومتر 15 اردبیل به سرعین؛ با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور و مدیران استان اردبیل به بهره برداری رسید.
 
در آئین افتتاح این پاسگاه که عصر چهارشنبه برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل طی سخنانی افزود: ارتقاء ایمنی سفرهای جاده ای در این محور مهمترین هدف از ایجاد این پاسگاه پلیس راه بود.
 
عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه تلاش می شود با راه اندازی و بویژه تجهیز این پاسگاه ها افزایش ایمنی عبور و مرور را در محورهای استان شاهد باشیم، اضافه کرد: نظارت و کنترل ناوگان بارو مسافر و نیز افزایش توان نظارتی پلیس راه از دیگر اهداف ایجاد این پاسگاه بود.
 
وی محور اردبیل – سراب را یکی از محورهای پرتردد استان اردبیل برشمرد و یادآور شد: این محور به دلیل ارتباط با شهر گردشگری سرعین و نیز دروازه شمالغرب کشور به شمال کشور از تردد و اهمیت بالایی برخوردار بوده و به عنوان جاده ترانزیتی شناخته می شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان با بیان اینکه راه اندازی این پاسگاه بخش عمده ای از مشکلات محور اردبیل – سراب را مرتفع خواهد کرد، متذکر شد: البته این محور پیش از این نیز دارای پاسگاه پلیس راه بود، اما به دلیل واقع شدن در حریم جاده براساس نقشه های جدید مجبور به تغییر آن شدیم.
 
وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این پاسگاه پلیس راه را 16 میلیارد ریال برشمرد و تاکید کرد که از این مبلغ 13 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان و محوطه و پارکینگ و سه میلیارد ریال نیز برای خرید زمین مورد نظر هزینه شده است.
 
علی اکبری مساحت اصلی ساختمان این پاسگاه را 385 مترمربع و پارکینگ را 240 مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: برای این پاسگاه پلیس که در زمینی به مساحت 1.5 هکتار واقع شده بیش از دو هزار و 470 مترمربع محوطه سازی شده است.
 
در این مراسم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور وضعیت راه های استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و بر لزوم توسعه زیرساخت های حوزه راه و حمل و نقل تاکید کرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس راهداری و حمل و نقل کشور در سفر دو روزه به اردبیل علاوه بر افتتاح هفت سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت و ساختمان جدید پلیس راه اردبیل – سراب، بازدید از روند احداث سالن مسافری پایانه مرزی بیله سوار، محورهای پارس آباد، مشگین شهر و بیله سوار و محور اردبیل – خلخال را نیز در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.