بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی

لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای این استان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش‌بینی‌شده توزیع می‌شود.

توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده‌ای با نرخ مصوب دولتی
تین نیوز

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: لاستیک موردنیاز ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از هفته آینده با نرخ مصوب دولتی در مراکز پیش‌بینی‌شده، توزیع می‌‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، ایرج دست‌نشان دراین‌باره توضیح داد: به دنبال درخواست رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای حل مشکلات موجود درزمینه توزیع لاستیک ازجمله گران شدن بی‌ضابطه و دلالی و کاهش توزیع باهدف گران شدن تایر، مقرر شد، لاستیک‌های موردنیاز خودروهای حمل بار و مسافر ازاین‌پس با صدور حواله از انجمن‌‌های صنفی رانندگان و توسط نمایندگان فروش عرضه شود.

 وی تصریح کرد: مالکان ناوگان باری و مسافری استان می‌‌توانند با دریافت حواله از طریق تشکل‌های صنفی و با نظارت اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به نمایندگی‌های شرکت‌های تولیدکننده لاستیک در سطح استان مراجعه و نیاز ناوگان خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه ۹ عامل فروش رسمی در استان مشخص‌شده، افزود: دریافت حواله براساس پیمایش و محل ثبت کارت هوشمند ناوگان خواهد بود و توزیع‌کنندگان و یا عاملان فروش حق فروش خارج از معرفی‌نامه را ندارند و در صورت مشاهده، تخلف آنان مصداق عرضه خارج از شبکه مجاز محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.