بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ آمادگی راهداری شهرستان بیرجند جهت انجام فعالیت راهداری زمستانی

آماده‌سازی نمازخانه‌ها و یک سوئیت با امکانات رفاهی موردنیاز جهت استقرار مسافران در راه مانده در راهدارخانه شهید برازنده از دیگر اقدامات این اداره است.

آمادگی راهداری شهرستان بیرجند جهت انجام فعالیت راهداری زمستانی
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، از آمادگی این اداره قبل از بارش‌های زمستانی خبر داد و گفت: تجهیز راهدارخانه‌ها و خرید شن و نمک به میزان موردنیاز و بسته‌بندی شن و نمک در گردنه‌های برف‌گیر جهت مواقع ضروری در حاشیه جاده از مهم‌ترین اقدامات راهداری قبل از فصل زمستان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، احمد رضایی به تجهیزات راهداری نیز اشاره کرد و افزود: اداره راهداری با در اختیار داشتن دستگاه‌های برف‌روب، شن و نمک‌پاش، گریدر و لودر در طول زمستان و در مواقع برف و یخبندان، نسبت به بازگشایی محورهای مسدود شده اقدام کرده و نیروهای راهداری با حضور مستمر درراه‌های حوزه استحفاظی، در امر خدمت‌رسانی به مردم انجام‌وظیفه می‌کنند.

وی ادامه داد: تعمیر و بروز رسانی ماشین‌آلات نیز صورت پذیرفته تا در طول عملیات راهداری با مشکلاتی مواجه نبوده و کلیه راه‌های مواصلاتی و شریانی در زمان برف و یخبندان باز و تردد به‌صورت عادی در جریان باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند، به راهدارخانه‌های موجود در این شهرستان اشاره کرد و افزود: راهدارخانه شهید برازنده مقدم واقع در محور بیرجند-قائن و راهدارخانه جدیدالاحداث گردنه سر چاه واقع در محور اسدیه جز راهدارخانه‌های مهم و فعال در شهرستان بیرجند بوده که با شروع طرح زمستانی راهداران و ماشین‌آلات راهداری در این محل‌ها مستقر خواهند شد.

 رضایی به دیگر اقدامات پیرامون آماده‌سازی راهداری زمستانی اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی نمازخانه‌ها و یک سوئیت با امکانات رفاهی موردنیاز جهت استقرار مسافران در راه مانده در راهدارخانه شهید برازنده از دیگر اقدامات این اداره است.

وی هم‌چنین تصریح کرد: اجرای تنقیه و لایروبی دهانه پل‌ها، ریزش برداری قنوها، ترمیم آب بردگی پل‌ها و تنظیم بستر رودخانه‌ها به میزان 27600 مترمکعب درراه‌های اصلی، فرعی و روستایی از ابتدای سال جاری و بعد از بارندگی‌های فصل بهار به همت راهداران این شهرستان انجام پذیرفت. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بیرجند در پایان افزود: انتظار می‌رود با همکاری دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط در زمان اجرای طرح راهداری زمستانی بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.          

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.