بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ نشست هماهنگی مدیران ادارات کل راهداری برای طرح جابه‌جایی زائران اربعین

نشست هماهنگی مدیران ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای طرح جا به جایی زائران اربعین حسینی برگزار شد.

نشست هماهنگی مدیران ادارات کل راهداری برای طرح جابه‌جایی زائران اربعین
تین نیوز

هماهنگی طرح جابه جایی زائران اربعین حسینی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران کل، معاونان حمل ونقل و روسای ادارات مسافر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس این سازمان بر ضرورت بکارگیری تمامی امکانات مناطق مرزی و سراسرکشور برای بازگشت زائران اربعین شهادت حضرت سیدالشهدا تأکید کرد و افزود: با توجه به بازگشت زائران طی روزهای آتی، ظرفیت ورودی و خروجی راه ها و امکانات کشور در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای باید به گونه ای مهیا شود که موجب تسریع و تسهیل در سفرهای بازگشت تمامی زائران شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ضرورت استقرار نمایندگان ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و نمایندگان شرکت های حمل و نقل در مرزهای چهارگانه برای راهنمایی و رسیدگی به مشکلات جابه‌جایی زائران را یادآور شد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران استانی طی هفته جاری با تمام توان و قوا به وضعیت جا به جایی مسافران اعم از مسافران درون استانی و مسافران بازگشتی از مرزهای غرب کشور در روزهای 24 تا 29 مهرماه رسیدگی نمایند تا مشکلات احتمالی به حداقل ممکن برسد.

براساس این گزارش، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده  ای با بیان اینکه موج سفرهای بازگشت زائران از روز سه شنبه تا پایان هفته روند افزایشی پیدا می کند، افزود:

با توجه به این که الگوی رفت و بازگشت سفر زائران تغییر می‌کند و امکان برنامه ریزی در این شرایط خاص وجود ندارد ،از این رو مدیران استانها می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها و سازمان ها همه امکانات و ظرفیت های استان را به خدمت گیرند و ناوگان مورد نیاز در مرزها را تأمین و اعزام کنند.

 وی همچنین تاکید کرد: به منظور انتقال زائرانی که به مرز مهران وارد می شوند، 3 پایانه معین در اندیمشک، کرمانشاه و همدان در نظر گرفته شده است که مدیران استانی باید برای هر سه پایانه آمادگی داشته و ناوگان مورد نیاز را اعزام کنند.

در این نشست مدیران استانی ضمن بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود، مسائل و مشکلات موجود در استان را مطرح کرده و از سوی مدیران ستادی حاضر در نشست پاسخ های مناسب ارائه شد و هماهنگی های لازم به عمل آمد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.