بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری در گفتگو با تین نیوز:

◄ سهم ناچیز حمل و نقل از قاچاق با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش مشخص می شود

◄ سهم ناچیز حمل و نقل از قاچاق با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش مشخص می شود

تین نیوز | رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری گفت: اجرای طرح سهمیه بندی سوخت براساس پیمایش سهم ناچیز حمل و نقل از قاچاق ده ها میلیون لیتر را نشان خواهد داد.

احمدرضا عامری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی سوخت از اول تیرماه اظهار داشت: با اجرا شدن این طرح مشخص خواهد شد که حمل و نقل تاثیر ناچیزی در قاچاق ده ها میلیون لیتر سوخت دارد و جای دیگری سوراخ است.

وی افزود: این طرح در زمان اجرا نیز باید مورد ارزیابی و نظارت قرار گیرد. همچنین سوخت موردنیاز نیز توسط دستگاه های عامل به اندازه کافی تامین گردد.

رئیس اتحادیه تعاونی های مسافربری با اشاره میزان مصرف سوخت خودروهای داخل کشور بیان داشت: در حال حاضر مصرف سوخت خودروهای داخل کشور به دلیل غیر استاندارد بودن در سواری به طوری متوسط 10 تا 15 لیتر و در خودرو سنگین بین 32 تا بیش از 40 لیتر است در حال که در اروپا ما شاهد مصرف خودروها با نصف این ارقام هستیم.

وی با بیان اینکه "نوسازی و بازسازی خودروهای فرسوده از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند" تصریح کرد: حتی اوراق خودروهای قراضه کشور به تحویل خودروهای نو و مجانی برای حاکمیت از صرفه اقتصادی بیشتری برخوردار است.

عامری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 20 هزار دستگاه اتوبوس با میانگین سن 13 سال، 46 هزار دستگاه مینی بوس با میانگین سن 25 سال و 45 هزار دستگاه با میانگین سن 6 سال ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را تشکیل می دهند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.