◄ نارضایتی مسافران از پرواز تهران-استانبول ماهان
یکی از مسافران پرواز هواپیمایی ماهان با شماره پرواز W5- 114 به مقصد تهران-استانبول از پرواز این شرکت هواپیمایی ابراز نارضایتی کرد.
یکی از مسافران پرواز هواپیمایی ماهان با شماره پرواز W5- 114 به مقصد تهران-استانبول از پرواز این شرکت هواپیمایی ابراز نارضایتی کرد.
این مسافر در گفتوگو با خبرنگار سرویس هوایی تیننیوز، عنوان کرد: پرواز تهران- استانبول که روز چهارشنبه (چهاردهم تیرماه) صورت گرفت با یک ساعت تاخیر همراه بود.
وی در ادامه گفت: شاید تاخیر پروازها در کشور آن هم با یک ساعت مرسوم شده باشد، اما در این پرواز مسافران را در هوای گرم بدون هیچ تهویه در هواپیما نگه داشتند.
وی با بیان اینکه پس از جویا شدن علت تاخیر پرواز اعلام کردند که در حال چک کردن موتور هواپیما هستند، بیان کرد: مسافران حدود یک ساعت بدون تهویه و در هوای بسیار گرم تابستان در هواپیما مانده بودند و زمانی که از مهماندار سوال کردیم چرا تهویه روشن نمیکنید پاسخ داد؛ در حال چک کردن موتور هواپیما هستیم و تا زمانی که تیکآف انجام نشود امکان روشن کردن تهویه وجود ندارد.
مسافر پرواز هواپیمایی ماهان از کیفیت غذا نیز ابراز نارضایتی کرد و گفت: با توجه به اینکه پرواز برگشت من هم هواپیمایی ماهان بود شاهد اتفاق عجیبی بودم؛ «عدم تطابق ساعت پرواز در سایت و بلیط پرواز».
وی در توضیح این موضوع، افزود: زمان خریداری بلیط اینترنتی ساعت پرواز برگشت 10:30 دقیقه بود ولی زمانی که بلیط از طریق ایمیل برای من ارسال شد همان شماره پرواز ساعت 11:30 دقیقه درج شده بود این در حالی است که دو ساعت قبل از پرواز، زمان اصلاح شده بود.
با سلام.
ممنون از خبر خوبتان که حاشیه های سفرهای حمل و نقلی را منتشر می کنید.من هم مسافر این پرواز بودم و شاهد ماجرای این خبر بودم.
سپاس