بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

نوسازی صنعت هوانوردی مهم ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توسعه و نوسازی صنعت هوانوردی را مهم ترین مأموریت برنامه هفتم دانست که در دستور کار سازمان قرار دارد.

نوسازی صنعت هوانوردی مهم ترین ماموریت برنامه هفتم توسعه در حوزه حمل و نقل هوایی
تین نیوز |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری توسعه و نوسازی صنعت هوانوردی را مهم ترین مأموریت برنامه هفتم دانست که در دستور کار سازمان قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد محمدی بخش رئیس این سازمان در مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با اشاره به قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم توسعه گفت: توسعه و روزبه روز نوشوندگی صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه در دستور کار قرار می گیرد.

مراسم نخستین سالگرد تدفین شهید گمنام و نکوداشت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور با حضور سردار جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مقامات لشکری و کشوری، و مدیران و کارشناسان صنعت هوانوردی برگزار شد.

در این مراسم، محمدی بخش به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: صنعت هوانوردی در شش ماهه اول سال جاری با انجام ماموریت های مختلف از جمله عملیات نوروزی، اربعین حسینی، حج تمتع و پروازهای تابستانی، توانست رشد چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته باشد و خوشبختانه تمامی این ماموریت ها در بالاترین سطح ایمنی و امنیت انجام شد.

وی ضمن تقدیر از تمامی همکاران و دست اندرکاران صنعت هوانوردی در انجام این ماموریت ها، افزود: در شش ماهه دوم امسال، آپدیت امنیتی ایکائو توسط بازرسان بین المللی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همچنین با قرار داشتن در اولین سال اجرایی برنامه هفتم، توسعه و نوآوری صنعت هوانوردی به عنوان مهمترین ماموریت این برنامه، با همت و تلاش تمامی همکاران در دستور کار قرار خواهد گرفت. امیدواریم تمامی این موفقیت ها و برنامه ها چراغ راهی برای شما و تجربه ای ارزشمند برای آیندگان باشد.

در ادامه مراسم، سردار جمیری نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و در پایان، به مقام شامخ شهید گمنام ادای احترام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.