بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
از ابتدای اردیبهشت سال جاری:

سهمیه سوخت گازوئیل ناوگان عمومی برون شهری بر اساس میزان عملکرد آنان اختصاص می یابد

سهمیه سوخت گازوئیل ناوگان عمومی برون شهری بر اساس میزان عملکرد آنان اختصاص می یابد

تین نیوز | به موجب مصوبه هیئت وزیران از ابتدای اردیبهشت سال جاری شارژ سهمیه سوخت گازوئیل ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری كالا و مسافر در كارت های سوخت آنان بر اساس پیمایش و میزان عملكرد این خودروها انجام می شود .

به گزارش تین نیوز از اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان، مهندس مهدی میقانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان در این خصوص گفت: در راستای بهینه سازی مصرف سوخت و افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت امسال سهمیه سوخت ناوگان گازوئیل سوز بر اساس میزان پیمایش یا كیلومتر طی شده تخصیص می یابد .

وی افزود: ملاك اصلی برای ارزیابی عملكرد و پیمایش انجام شده برای اختصاص سوخت مورد نیاز ناوگان نفت گاز سوز حمل و نقل عمومی جاده ای تعداد "بارنامه" و "صورت وضعیت" أخذ شده آنها است .

میقانی تصریح كرد: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر در صورت عدم فعالیت و یا فعالیت سهمیه یكسانی دریافت می كنند كه این رویه در مصوبه جدید هیئت وزیران اصلاح شده و بر اساس عملكرد آنان سوخت دریافت می كنند .
میقانی اظهار داشت: عدم دریافت اوراق صورت وضعیت و بارنامه توسط وسایل نقلیه پلاك عمومی گازوئیل سوز و در صورت ثبت نشدن كاركرد ناوگان در سیستم های برخط صدور بارنامه و صورت وضعیت شركتهای حمل و نقل سوختی به خودرو اختصاص نمی یابد .

وی یادآور شد: پیش بینی می شود با اجرای طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش و عملكرد میزان قابل توجهی از هدر رفت سوخت جلوگیری به عمل خواهد آمد .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.