بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط اتوبوس بین شهری در نوروز ۱۴۰۰

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط اتوبوس بین شهری در نوروز ۱۴۰۰
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد اظهار داشت: طبق روال همه ساله به استناد شیوه نامه ابلاغی، به دلیل تردد یک سر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز، نرخ بلیت این دسته از ناوگان حمل و نقل مسافری از ۲۵ اسفندماه ۹۹ تا ۲۰ فرودین ماه ۱۴۰۰ با ۲۰ درصد افزایش قیمت فروخته می‌شود.

وی گفت: کاهش شدید سفر‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا و الزام ستاد ملی مقابله با کرونا در فاصله گذاری اجتماعی سبب شده در حال حاضر فقط نیمی از صندلی‌های اتوبوس‌ها فروخته شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از استعلام وضعیت سلامت مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از اول آذرماه سالجاری مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استعلام وضعیت سلامت خود در سامانه www.smartcard.rmto.ir شدند.

کرد اظهار داشت: در حال حاضر ۸۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی در سیستان و بلوچستان به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.

 وی خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.