بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

معاینه فنی بیش از ۳۵۰۰ دستگاه حمل و نقل سنگین در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از مراجعه ۳هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین، طی فروردین ماه سال جاری به مراکز معاینه فنی این استان خبر داد.

معاینه فنی بیش از ۳۵۰۰ دستگاه حمل و نقل سنگین در سیستان و بلوچستان
تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان از مراجعه ۳هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین، طی فروردین ماه سال جاری به مراکز معاینه فنی این استان خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در فروردین ماه سالجاری تعداد ۳ هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین به مراکز معاینه فنی این استان مراجعه کردند که از  این تعداد دستگاه های مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان ،تعداد ۲هزار و ۵۱۹ دستگاه موفق به دریافت گواهی معاینه فنی در مرتبه اول، ۴۸۰ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۵۰۴ مورد نیز در عملیات مذکور رد شدند. 

باقری با بیان اینکه مراکز معاینه فنی استان به منظور دستیابی به اهدافی نظیر ارتقای ایمنی در ترددهای جاده ای، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها و حفظ محیط زیست فعالیت می کنند و تمامی عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی  در این مراکز به صورت مکانیزه انجام می شود، افزود: در حال حاضر در شمال استان، تعداد ۵ مرکز معاینه فنی دارای فعالیت است که محل فعالیت آن ها در شهرستان های زابل، زاهدان(۲مرکز)، خاش و سراوان قرار دارد. 

وی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند تا ضمن سفر ایمن ، کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.