بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

سالن مسافری ایستگاه بشرویه راه آهن شرق به بهره برداری رسید

سالن انتظار ایستگاه بشرویه یک پروژه نیمه کاره و رها شده بود که با پیگیری و تامین اعتبار و نقدینگی و با هزینه ای بیش از ۳۸ میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی، آماده بهره برداری گردید.

سالن مسافری ایستگاه بشرویه راه آهن شرق به بهره برداری رسید
تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: سالن انتظار ایستگاه بشرویه یک پروژه نیمه کاره و رها شده بود که با پیگیری و تامین اعتبار و نقدینگی و با هزینه ای بیش از ۳۸ میلیارد ریال از محل طرح های عمرانی، آماده بهره برداری گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی مدیر کل راه آهن شرق گفت: سالن مسافری ایستگاه بشرویه با مساحت ۲۴۰ متر مربع به ظرفیت ۱۰۰ نفر و در مدت زمان ۱۵ ماه مراحل سفتکاری و تکمیلی آن انجام و آماده بهره برداری شد.

حکامی قاسمی خاطر نشان کرد: سالن مسافری ایستگاه بشرویه، دارای بخش اطلاعات مسافری، آبدارخانه و سرویس بهداشتی بوده و مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی و انشعاب گاز نیز می باشد و با هدف افزایش زیر ساخت ها جهت توسعه ظرفیت مسافری و ایجاد فضای رفاهی جهت اسکان مسافرین در زمان انتظار احداث شده است.

وی با اشاره به مهم ترین قابلیت های این طرح گفت: در فرایند احداث این ساختمان، مقررات ملی ساختمان در خصوص صرفه جویی انرژی رعایت شده و همچنین، هم تراز بودن با سطح سکو به منظور دسترسی آسان افراد سالخورده و معلول، سهولت دسترسی به نمازخانه و نزدیک بودن به نقاط مورد نیاز مسافران از جمله مزایای این طرح است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.