بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

معطلی مسافران به علت تاخیر طولانی در پرواز زاهدان تهران

تاخیر چند ساعته در پرواز زاهدان تهران در حالی منجر به کلافگی مسافران شده که با گذشته هشت ساعت همچنان این پرواز به سرانجام نرسیده است.

معطلی مسافران به علت تاخیر طولانی در پرواز زاهدان تهران
تین نیوز

تاخیر چند ساعته در پرواز زاهدان تهران در حالی منجر به کلافگی مسافران شده که با گذشته هشت ساعت همچنان این پرواز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شماری از مسافران پرواز زاهدان تهران در حالی از ساعت ۲۲ شب گذشته در فرودگاه زاهدان سرگردان هستند که پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر تور قرار بود ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه انجام شود اما پس از چند مرحله اعلام این تاخیر همچنان باعث کلافگی و معطلی مسافران در فرودگاه زاهدان شده است.

این پرواز که پس از ۲ مرحله اعلام تاخیر به مسافران قرار بود ساعت ۴:۴۵ صبح یکشنبه انجام شود، همچنان در فرودگاه زاهدان معطل است.

مسافران این پرواز یک مرحله ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح امروز سوار هواپیما شده و پس از حدود ۴۰ دقیقه با اعلام نقص فنی از سوی خدمه پرواز، از هواپیما پیاده شده و در حال حاضر در ترمینال فرودگاه سرگردان هستند.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان در خصوص تاخیر پیش آمده در یکی از پروازهای فرودگاه بین المللی زاهدان، گفت: پرواز ایران ایر تور ۹۷۵ در مسیر تهران زاهدان تهران از شب گذشته به علت نقض فنی دچار مشکل شده است.

مهدی خسروی بنجار بیان کرد: پرواز مذکور پس از اتمام مسافرگیری اقدام به استارت می کند که بدلیل نقص فنی استارت انجام نمی شود.

خسروی بنجار ادامه داد: پیگیری های لازم در حال انجام است تا با جایگزین کردن پرواز فوق العاده مسافران این پرواز به تهران منتقل شوند.

وی افزود: در حال حاضر مسافران بارشان را تحویل گرفته و اعلام شده که فرودگاه را ترک کنند، زمان پرواز جایگزین از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این مدت که تاخیر بوجود آمده نیز طبق قوانین و مقررات با غذای گرم از مسافران پذیرایی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.