بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

در ۴ ماهه سالجاری ۱۴ میلیون و۹هزار و ۶۶۹ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از ۱۴ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان وبلوچستان گفت: در ۴ ماهه سالجاری ۱۴ میلیون و۹هزار و ۶۶۹ تردد انواع وسایل نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ایوب کرد افزود: این میزان  تردد حاکی از افزایش ۱۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

کرد گفت: این حجم کل تردد توسط ۵۰ دستگاه تردد شمار در سطح محورهای مواصلاتی در ۴ ماهه  سال ۱۴۰۳ به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است .

وی افزود:حجم کل ورود به حوزه شمال استان طی این مدت ۵۷۷ هزار و ۹۱۶ تردد و حجم کل خروج از شمال استان ۷۷۳ هزار و ۷۳۷ تردد می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان در این مدت، محور زابل، سه راهی دشتک، محور خاش، زاهدان و  محور زهک و مرز میلک می باشد.

کرد در پایان یادآورشد: کاربران جاده ای  برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان می توانند بصورت شبانه روزی با  کارشناسان سامانه ۱۴۱ تماس و یا با مراجعه به سایت و نرم افزار ۱۴۱ اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.