بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ ناوگان اتوبوسرانی کدام استان نیاز مسافران نوروزی کشور را پوشش می دهد؟

◄ ناوگان اتوبوسرانی کدام استان نیاز مسافران نوروزی کشور را پوشش می دهد؟

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان گفت: ناوگان اتوبوسرانی این استان تامین کننده ناوگان سایر استان ها در زمان سفرهای نوروزی است. 

علی خانقایی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به سن ناوگان اتوبوسرانی استان سیستان و  بلوچستان اظهار داشت: ناوگان مسافربری استان سیستان و بلوچستان تامین کننده ناوگان سایر استان های کشور در زمان پیک سفر همچون سفرهای نوروزی و ایام اربعین حسینی است. 

وی افزود: در حال حاضر  تعداد 900 دستگاه اتوبوس، شامل 40 دستگاه VIP با میانگین سنی 9 سال، حاکی از وجود یک ناوگان جوان در سطح استان ها  است.

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ما برای نوسازی ناوگان استان با استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده، 70 درصد هزینه لازم را برای مالکان و رانندگان تامین کردیم که سایر استان ها نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

خانقایی با اشاره قاچاق سوخت از طریق اتوبوس های مسافربری در شهرهای مرزی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان منشاء قاچاق سوخت نیست اما  به دلیل مبادرت رانندگانی از سراسر کشور به این کار، مدت ها این مساله گریبان گیر حمل و نقل استان بوده است.

وی یادآور شد: لذا در سنوات گذشته با تحویل سوخت بر اساس پیمایش به اتوبوس ها جلوی قاچاق سوخت تا حد قابل توجهی گرفته شد و امیدواریم با اجرای طرح وزارت راه  مبنی بر تحویل سوخت به خودروهای مسافربری و باری بر اساس پیمایش، قاچاق سوخت در سراسر کشور ریشه کن شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.