بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ هما در قبال گرانفروشی سایت‌ها مسئولیتی ندارد

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از عدم مسئولیت این شرکت در خصوص نرخ‌های نامتعارف و اعلام کلاس‌های خاص پروازی در برخی سایت‌های فروش بلیت خبر داد.

هما در قبال گرانفروشی سایت‌ها مسئولیتی ندارد
تین نیوز

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از عدم مسئولیت این شرکت در خصوص نرخ‌های نامتعارف و اعلام کلاس‌های خاص پروازی در برخی سایت‌های فروش بلیت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، معصومه اصغرزاده گفت: نرخ‌های غیرمتعارفی که از سوی برخی از سایت‌های فروش بلیت ارایه می‌شود به دلیل بهره‌گیری از روش‌های نادرست و اعلام نرخ کلاس‌های خاص به جای کلاس‌های عادی در پروازهای داخلی و بین‌المللی است و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص این قیمت‌های ارایه شده توسط این سایت‌ها مسئولیتی ندارد.

 او به تعیین نرخ بلیت با توافق سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های داخلی اشاره کرد و گفت: نرخ بلیت پروازهای هما در مسیرهای داخلی اکنون روی سیستم فروش هما اعمال‌شده‌اند و مسافران با مراجعه به دفاتر فروش رسمی این شرکت و یا تارنمای اینترنتی رسمی آن به نشانی ebooking.iranair.com می‌توانند بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اصغرزاده افزود: همچنین هموطنان طی تماس تلفنی با قسمت فروش هما به شماره 46621888 می‌توانند نسبت به خرید بلیت در زمان و مسیر مدنظر خود با قیمت مورد تایید و نظارت این شرکت اقدام کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.