بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

منشور «هما در نگاه به مشتری» رونمایی می‌شود

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعلام کرد: از منشور «هما در نگاه به مشتری» رونمایی می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اعلام کرد: از منشور «هما در نگاه به مشتری» رونمایی می شود.

به گزارش تین نیوز ، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) در حاشیه ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: مجموعه حمل و نقل یک مجموعه چندبخشی است که بندهای مختلف آن باهم ارتباط دارند و می توانند به طور مؤثر به هم کمک کنند؛ همچنین وجود این نمایشگاه و حضور بخش های مختلف می تواند در این راستا کمک کننده باشد.

فرزادی پور افزود: اگر هم شرکت های دانش بنیان هم مجموعه های مختلف بتوانند از امکانات این رویداد استفاده کنند با همکاری های متقابل می توانند در توسعه صنعت حمل و نقل موفق باشند.

وی تأکید کرد: رویکرد اصلی شرکت هما به عنوان یک شرکت خدماتی بر اساس نکته هایی که وزیر در افتتاحیه نمایشگاه اشاره کرد پایه ریزی شده است و تکنولوژی های جدید و مشتری مداری مد نظر قرار داده شده و امروز بناست در این مجموعه از منشور هما در نگاه به مشتری رونمایی شود.

در پایان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد: ان شاالله بتوانیم در آینده پاسخگوی نیازهای مردم به تناسب نگاهی که به ما دارند باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.