بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

◄ هما به مشتریان وفادار خود تخفیف می دهد

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس باشگاه مسافران وفادار از امروز دهم مهرماه در زمان خرید بلیت ۲۰ درصد تخفیف به مسافران عضو این باشگاه اهدا می کند.

هما به مشتریان وفادار خود تخفیف می دهد
تین نیوز |

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس باشگاه مسافران وفادار از امروز دهم مهرماه در زمان خرید بلیت ۲۰ درصد تخفیف به مسافران عضو این باشگاه اهدا می کند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، حسام قربانعلی سخنگوی «هما» اعلام کرد؛ به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس باشگاه مسافران و فادار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از امروز دهم مهرماه در زمان خرید بلیت ۲۰ درصد تخفیف به مسافران عضو این باشگاه اهدا می شود.

قربانعلی گفت: این تخفیف در بازه زمانی 01OCT24 -15OCT24 (۱۰تا ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳) در تمامی مسیرهای پروازی بین المللی «هما» ارائه می شود.

سخنگوی «هما» افزود: تخفیف مذکور صرفا به مسافران عضو باشگاه داده می شود و مسافران برای استفاده از این تخفیف، می بایست به دفتر این باشگاه در میدان ونک، خیابان شهید خدامی، جنب هتل هما مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه تغییر در کلاس پروازی و مسیر، انجام این کار صرفا در دفتر فروش این باشگاه امکان پذیر است.

به گفته سخنگوی هما، باشگاه مسافران وفادار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ مهر ماه سال ۱۳۸۳ با هدف ارایه خدمات ویژه به این مسافران راه اندازی شد و هم اکنون بیش از ۷۱ هزار نفر عضو فعال دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.