بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

رشد بومی سازی تجهیزات مترو در سال گذشته

درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ساخت ۱۴۶ قطعه از تجهیزات مترو بدست متخصصان داخلی در یک سال گذشته خبر داد.

رشد بومی سازی تجهیزات مترو در سال گذشته
تین نیوز

درستی، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از ساخت ۱۴۶ قطعه از تجهیزات مترو بدست متخصصان داخلی در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مسعود درستی گفت: توجه به ساخت داخل قطعات وتجهیزات، به عنوان بخش اساسی زنجیره تأمین صنایع راهبردی نظیر صنعت حمل و نقل ریلی (مترو) جزء لاینفک برنامه توسعه صنعتی هرکشوری است.

وی افزود: ما در شرکت بهره برداری مترو با استفاد از توان داخلی موفق به داخلی سازی ۱۴۶ قطعه دربخش های مختلف حوزه مهندسی شده ایم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نسبت به شناسایی قطعات و تجهیزاتی که از خارج از کشور تامین می شده و امکان ساخت آنها در داخل وجود داشته، اقدام کرده است.

وی افزود: درحوزه مهندسی خط و ابنیه ۵ قطعه، بخش تاسیسات ۷ قطعه، مهندسی مخابرات ۱۰ قطعه، مهندسی ناوگان۳۵ قطعه، مهندسی کنترل و علائم۶۷ قطعه و مهندسی برق ۲۲ قطعه توسط متخصصین داخلی بومی سازی و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه همچنین از امکان ساخت بیش از ۲۰۳ قطعه خبر داد و گفت طبق بررسی های انجام شده امکان ساخت داخل برای ۷ قطعه درحوزه مهندسی خط و ابنیه ۱۰ قطعه در حوزه مهندسی تاسیسات، ۱۰ قطعه در حوزه مهندسی مخابراب، ۱۲۵ قطعه در حوزه مهندسی ناوگان، ۳۶ قطعه در حوزه مهندسی کنترل و علائم و ۱۵ قطعه در حوزه مهندسی برق وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.