بازدید سایت : ۲۳۹۷۷

ریل مترو به ایستگاه آپرین اسلامشهر رسید؛ روسازی آغاز شد

با ورود ریل ها به خط، کار روسازی و ریل گذاری نیز آغاز خواهد شد و عملیات روسازی مترو هم با پیشرفت فیزیکی 10 درصدی در حال انجام است.

ریل مترو به ایستگاه آپرین اسلامشهر رسید؛ روسازی آغاز شد
تین نیوز |

مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر از رسیدن فاز نخست ریل مترو به ایستگاه راه آهن آپرین خبر داد و اعلام کرد: عملیات روسازی و ریل گذاری با سرعت زیادی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، رضا قاسمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ریل مترو به ایستگاه راه آهن آپرین رسیده، اظهار داشت: فاز نخست ریل ها به متراژ پنج کیلومتر به ایستگاه آپرین اسلامشهر رسید و عملیات روسازی و ریل گذاری با سرعت زیادی در حال انجام است. 

وی افزود: پس از پایان حفاری مترو، زیرسازی تونل به سرعت انجام شده است و حدود هزار تن ریل معمولی به طول 17 کیلومتر و 300 تن ریل سخت به طول 5 کیلومتر از شرکت ذوب آهن اصفهان برای فاز یک سفارش داده شده است. 

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر ارزش تقریبی این ریل ها را 94 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: سفارش دومی شامل 850 تن ریل معمولی و 300 تن ریل سخت به طول 15 کیلومتر ریل معمولی و 5 کیلومتر ریل سخت هم در حال ساخت است. 

قاسمی تاکید کرد: در مجموع، برای فاز نخست خط مترو اسلامشهر که از آزادگان تا میدان نماز امتداد دارد، 42.5 کیلومتر ریل به وزن 2350 تن تامین شده است. 

مدیرعامل سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: با ورود ریل ها به خط، کار روسازی و ریل گذاری نیز آغاز خواهد شد و عملیات روسازی مترو هم با پیشرفت فیزیکی 10درصدی در حال انجام است.

همچنین همزمان با آن احداث ایستگاه مترو میدان نماز هم درحال ساخت است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    بخش اعظم ترافیک شهر تهران از غرب شهر تهران به شکل رینگ به رینگ شکل می گیره و بخش حداکثری ترافیک غرب شهر تهران از حومه جنوبی و غربی شهر تهران ناشی می شه دقت کنید از حاشیه لشگری تا قلعه حسن خان تا شهریار تا فردیس اندازه جمعیت کشور قطر زندگی می کنند بدون هیچ مدل حمل و نقل عمومی منظم و استانداردی ! طبیعتا مردم مجبورند خودروی شخصی روشن کنند همین ریل اسلامشهر و پرند کامل سر و شکل بگیرد تفاوت در ترافیک شهر تهران محسوس خواهد بود حال اگر فاز ۱ مترو فرودگاه پیام ، فقط از جایی مثل اکباتان به موازات لشگری فقط تا قلعه حسن خان ساخته شود بعد فرمول حل ترافیک تهران بر همگان عیان خواهد شد .