بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ امضای قرارداد فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک توسط گروه صنعتی پلور سبز

قرارداد فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک 5 ستاره با شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به امضای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو شرکت رسید .

امضای قرارداد فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک توسط گروه صنعتی پلور سبز
تین نیوز |

قرارداد فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک 5 ستاره با شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به امضای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو شرکت رسید .

به گزارش تین نیوز، محمدرضا آشناور مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته میان دو مجموعه این قرارداد امضا و تا آینده ای نزدیک واگنها تحویل شرکت نورالرضا که زیر مجموعه هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان می باشد خواهد شد .

آشناور با بیان اینکه تولید واگن مسافری یکی از ارکان تولیدات این شرکت و بازگشت به اصل خود است، ادامه داد: با توجه اینکه این شرکت گروه سهامی عام و متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، مفتخریم که ماحصل تلاش های ما به قشر فرهنگیان فرهیخته کشور تعلق می گیرد و امروز با عقد این قرارداد، شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا نیز در این امر سهیم است .

واگن نورالرضا 2

مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز تصریح کرد: تمام قوای فنی و مهندسی موجود در شرکت پای کار خواهند آمد تا واگن ها با بالاترین کیفیت عرضه شود .

مهندس آشناور اظهار کرد: این قرارداد می تواند اقدام مثبتی در رونق بازار ریلی کشور باشد و به طور کلی تقویت بخش ریلی کشور موجب توسعه در تمام شئون توسعه ای کشور خواهد شد .

در ادامه دکتر افشار بازیار مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان بیان کرد: با توجه به روند توسعه ای کشور توجه به صنعت حمل و نقل ریلی موضوع مهمی است و امضای چنین قراردادهایی با رویکرد توسعه و ارتقای کیفیت صنعت حمل و نقل ریلی اقدامی مبارک و می تواند سرآغاز فعالیت های بزرگتری باشد .

در این جلسه عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز همچنین مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا حضور داشتند .

واگن نورالرضا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.