◄ نحوه پرداخت خسارت به مسافران در صورت تأخیر
تین نیوز | مسافران به منظور شناخت از حقوق باید با شرایط خرید و استرداد بلیت و نحوه دریافت خسارات در صورت کاهش کیفیت آشنا شوند.
به گزارش تین نیوز، سیستم حمل و نقل ریلی به عنوان ایمنترین و پاکترین سیستم جابهجایی مسافر، در تمام ایام سال متقاضیان زیادی دارد اما موضوع تأخیرات در مبدأ و مقصد، از مواردی است که همواره مورد سؤال مسافران قطار بوده است.
کارشناسان معتقدند که پاسخگویی مناسب، اطلاعرسانی دقیق در کنار رشد کیفیت خدمات، از محورهای مشتریمداری محسوب میشود و به همین دلیل در کنار کیفیت خدمات دریافتی، یکی از اصلیترین خواستههای مسافران، عدم تأخیر حرکت ناوگان در مبدأ و نداشتن تأخیر در رسیدن به مقصد است.
البته سیستم حمل و نقل ریلی در بین همه مدلهای حمل و نقلی به نداشتن تأخیرات قابل توجه، معروف است اما به هر حال در مواردی نظیر خرید بلیت قطار، استرداد بلیت، دریافت بخشی از مبلغ بلیت به دلیل بروز تأخیر و از این قبیل، مواردی هستند که ممکن است مورد سؤال بسیاری از مسافران سیستم ریلی باشد.
دراین خصوص برای آگاهی از شرايط پرداخت خسارت تاخيرات اینجا و برای شناخت مواردی که مواردی که به پرداخت خسارت لغو حركت قطارموبوط می شود اینجا کلیک کنید.
شایان ذکر است شرکت قطارهای مسافری رجا در قبال کاستیها و نارساییها در خدماتدهی، به مسافران خسارت پرداخت می کند.