بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ نحو‌ه پرداخت خسار‌ت به مسافران در صورت تأخیر

◄ نحو‌ه پرداخت خسار‌ت به مسافران در صورت تأخیر

تین نیوز | مسافران به منظور شناخت از حقوق باید با شرایط خرید و استرداد بلیت و نحوه دریافت خسارات در صورت کاهش کیفیت آشنا شوند.

به گزارش تین نیوز، سیستم حمل و نقل ریلی به عنوان ایمن‌ترین و پاک‌ترین سیستم جابه‌جایی مسافر، در تمام ایام سال متقاضیان زیادی دارد اما موضوع تأخیرات در مبدأ و مقصد، از مواردی است که همواره مورد سؤال مسافران قطار بوده است.

کارشناسان معتقدند که پاسخگویی مناسب، اطلاع‌رسانی دقیق در کنار رشد کیفیت خدمات، از محور‌های مشتری‌مداری محسوب می‌شود و به همین دلیل در کنار کیفیت خدمات دریافتی، یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های مسافران، عدم تأخیر حرکت ناوگان در مبدأ و نداشتن تأخیر در رسیدن به مقصد است.

‌البته سیستم حمل و نقل ریلی‌ در بین همه مدل‌های حمل و نقلی به نداشتن تأخیرات قابل توجه، معروف است اما به هر حال در مواردی نظیر‌ خرید بلیت قطار، استرداد بلیت، دریافت بخشی از مبلغ بلیت به دلیل بروز تأخیر و از این قبیل، مواردی هستند که ممکن است مورد سؤال بسیاری از مسافران سیستم ریلی باشد.

دراین خصوص برای آگاهی از شرايط پرداخت خسارت تاخيرات اینجا و برای شناخت مواردی که مواردی که به پرداخت خسارت لغو حركت قطارموبوط می شود اینجا کلیک کنید.

شایان ذکر است شرکت قطارهای مسافری رجا در قبال کاستی‌ها و نارسایی‌ها در خدمات‌دهی، به مسافران خسارت پرداخت می کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.