بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ پروژه های ریلی که دهه فجر به بهره برداری می رسند؟

◄ پروژه های ریلی که دهه فجر به بهره برداری می رسند؟

تین نیوز| دهه فجر، دهه تبلور و تجلی ارزش‌های اسلامی است و بهترین فرصت برای معرفی خدمات نظام و دولت برای مردم است.

به گزارش تین نیوز امسال نیز همچون سال های گذشته در آیین های دهه مبارک فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، حضور چشمگیر و فعال شرکتهای حمل و نقلی در راستای گرامی داشت این ایام الله، افتتاح یا بهر برداری از پروژه هایی را برنامه ریزی کردند.

در این زمینه برخی از پروژهایی ریلی که برنامه افتتاح آنها در این ایام تنظیم شده است در زیر ذکر می شود:

1-    جلال‌الدین کوکنار مدیرکل راه‌آهن اراک: احداث پل زیرگذر به صورت باکس بتنی ۲۲۰ متر در ۲۲۰ متر از زیر سه خط آهن در روستای "رباط‌ میل" با هزینه دو میلیارد ریال
•    تطویل خطوط ایستگاه‌ها در ملک‌آباد با اعتبار سه میلیارد و ۶۰۰ هزار میلیون ریال 
•     تطویل خطوط ایستگاه مشک‌آباد با هزینه پنج میلیارد و ۶۰۰ هزار ریال

2-    عابدین هادی‌نژاد مدیر ایستگاه راه‌آهن تهران: در تاریخ‌های ۲۰ تا ۲۲ بهمن ۳ رام قطار ترنست هر یک با ظرفیت ۲۶۰ صندلی شهر تهران را به محور مشهد ترک می‌کنند، این قطارها از ۲۱ تا ۲۳ بهمن ماه به تهران بازخواهند گشت.
• بیستمین روز بهمن‌ماه امسال یک رام قطار چهار تخته با ظرفیت ۴۰۰ نفر از قم به سوی مشهد سیر می‌کند که در طول مسیر در ایستگاه تهران توقف کرده و مسافران تهرانی را هم با خود به مشهد خواهد برد.
• در این ایام ۲ رام قطار اتوبوسی هر یک با ظرفیت متوسط یک هزار صندلی در محور تهران – مشهد سیر و حرکت خواهند داشت.

3- عبادالله فروزش معاون مسافری شرکت رجا: برای این ایام به محور تهران – مشهد یک رام قطار مسافری اضافه خواهیم کرد که با این اقدامات ظرفیت ریلی رجاء در ۲۲ بهمن حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

4- سید محمد راشدی، معاون مسافری شرکت راه آهن: در راستای حقوق شهروندی٬ سامانه صدای مسافر را راه اندازی کرده ایم که دهه فجر افتتاح رسمی می شود.

گفتنی است سامانه صدای مسافر با شماره تلفن 5149 از تهران و 5149-021 از تمام نقاط ایران آماده پاسخگویی به شکایات و اطلاعات قطارها است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • این پروژه چه چیزی را نشان می دهد انقلاب ریلی یا رکود ریلی رئیس جمهور محترم توجه کند خواسته هایش چگونه اجرا می شود؟

  • اکبر پور

    دهها پروژه افتتاح شد؟؟!! - غیر ازمورد ردیف اول - به محور تهران – مشهد یک رام قطار مسافری اضافه خواهیم - سامانه صدای مسافر را راه اندازی کرده - یک رام قطار چهار تخته با ظرفیت ۴۰۰ نفر از قم به سوی مشهد سیر می‌کند - رام قطار ترنست هر یک با ظرفیت ۲۶۰ صندلی شهر تهران را به محور مشهد ترک می‌کنند، کل هزینه های انجام شده با لغ بر یک میلیارد تومان می شود؟؟؟؟؟!!!! متاسفم برای راه اهنی که هنوز بصورت سنتی مدیریت می شود و از سایر کشور های پیشرفته دنیا خیلی خلیل خیلی عقبیم و هیچکس گوش شنوا و یا دلسوزی ندارد هزاران پروژه نو برای تغییر عملکرد سیستم ها می شود در راه اهن راه اندازی کرد ولی متاسفانه مدیران ما بدلیل عدم توانمندی از این تحول عاجزند