بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ پیشرفت پروژه بازسازی ایستگاه‌های محور قزوین

اداره‌کل راه‌آهن تهران دارای چهار محور شامل محور قزوین، محور گرمسار و محور جدید قم و محور قدیم قم است، همچنین با چهار استان قزوین، البرز، قم و سمنان هم‌جوار است. جمع کل خطوط اصلی آن ۹۳۳ کیلومتر (شامل خطوط ۱ خطه و ۲ خطه) است.

پیشرفت پروژه بازسازی ایستگاه‌های محور قزوین
تین نیوز

 مدیرکل راه‌آهن تهران از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بازسازی ایستگاه‌های محور قزوین خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه‌نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن تهران، رضا شاکری گفت: باتوجه به قدیمی‌بودن ساختمان‌های اداری و کنترل ترافیک ایستگاه‌های لشگری، ملکی، هشتگرد و کردان در محور قزوین در حال بهسازی و بازسازی قرار دارد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در متراژ تقریبی ۸۰۰ از محل اعتبارات جاری به‌منظور نوسازی ساختمان‌های اداری و کنترل ترافیک جهت آسایش مأمورین مقیم در این ایستگاه‌ها در بهمن‌ماه سال ۹۶ کلنگ­زنی شده و سعی بر آن است در سال ۹۷ به بهره‌برداری برسد.

شاکری گفت: با عنایت به اینکه مسیر ریلی تهران به سمت آذربایجان روزانه تعداد ۱۸ رام قطار محلی و ۲۲ رام قطار مسافری که درمجموع ۴۰ رام قطار در محور آذربایجان به‌صورت رفت‌وبرگشت تردد می‌کنند و به‌منظور نوسازی ساختمان‌های اداری و کنترل ترافیک در ایستگاه‌های مذکور در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل راه‌آهن تهران یادآور شد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۳۰۰ مترمربع ساختمان اداری، کنترل ترافیک، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی ایستگاه‌های این محور از اداره‌کل به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.