بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بازدید میدانی مدیرعامل راه‌آهن از خدمات نوروزی در حال ارائه در ایستگاه راه‌آهن مشهد

در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱، دکتر سید میعاد صالحی از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید نمود و از نزدیک در جریان خدمات نوروزی این ایستگاه قرار گرفت.

بازدید میدانی مدیرعامل راه‌آهن از خدمات نوروزی در حال ارائه در ایستگاه راه‌آهن مشهد
تین نیوز

 دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن در جریان سفر به استان خراسان رضوی، در روز پنجشنبه مورخ ۴ فروردین از ایستگاه راه‌آهن مشهد بازدید به عمل آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن مشهد از انبار توشه، مجموعه ساختمانی ۴۲ دستگاه ساختمان راه‌آهن، گار باری، سالن صادرات، یگان پلیس، ساختمان آموزش، انبار سوخت، سوله اداره برق و ساختمان جدید در حال ساخت اداره کل راه آهن خراسان بازدید نمود.

مدیرعامل راه‌آهن در این بازدید، با حضور در مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران، ستاد نوروزی اداره کل راه‌آهن خراسان، مرکز پانل فرماندهی ایستگاه مشهد، مرکز پلیس راه‌آهن خراسان در جریان اقدامات انجام شده در این مراکز قرار گرفت و با مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت و ضمن تبریک سال نو برای کلیه همکاران آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

دکتر صالحی همچنین از نمازخانه، ایستگاه فرهنگی قطار، جایگاه موذن، یادمان ۲۴۸ شهید راه‌آهن، بخش بازی‌های کودکان، اورژانس و موزه راه‌آهن در اداره کل راه آهن خراسان بازدید نمود.

 

مدیرعامل راه آهن، پیش از این بازدید، ساعت ۱ بامداد و در بازدیدی جداگانه، از بخشهای سیر و حرکت، کنترل و دپوی تعمیرات لکوموتیو ایستگاه راه آهن مشهد بازدید و با مدیران و کارکنان این بخش‌ها گفتگو نمود.
 
 
 
 
 

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی

    سرکشی دزدانه
    متفاوت از رسیدگی خادمانه به کارکنان است