◄ سریال حوادث ریلی در یک بازه زمانی 20 روزه
هر روز در گوشه و کنار شبکه ریلی کشور رخدادهای کوچک و بزرگی اتفاق می افتد که البته هیچ یک هم به طور رسمی رسانه ای نمی شود.
راه آهن ایران این روزها شرایط مناسبی ندارد و هر روز در گوشه و کنار شبکه ریلی کشور رخدادهای کوچک و بزرگی اتفاق می افتد که البته هیچ یک هم به طور رسمی رسانه ای نمی شود.
به گزارش تین نیوز، فهرست اتفاقاتی که تنها در 20 روز اخیر در شبکه ریلی کشور رخ داده، در ادامه آمده است:
- 16 آبان از ساعت 4.30 بعد از ظهر قطار باری درایستگاه گرمسار به دلیل خاموش شدن لکوموتیو، بلاک خط شمال و قطارهایی که از سمت یاتری وارد می شوند را مسدود و تا حدود ساعت ۹ شب هیچ اقدامی صورت نگرفت.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-264034
- در تاریخ چهاردهم آبان ماه، خروج قطار باری از خط در راه آهن ناحیه جنوب شرق، موجب مسدودی هشت ساعته خط شد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263944
- در تاریخ نهم آبان ماه خروج از خط دو واگن خالی در روی سوزن ورودی ایستگاه راه آهن اردکان علاوه بر خسارت جدی به سوزن، به مسدودی چهار ساعته خط و توقف قطارها منجر شد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263692
- در تاریخ هفتم آبان ماه فرار جرثقیل ریل گذاری به خط سیلو ایستگاه کرج منجر به برخورد شدید با واگن مسقف شرکت توکا و تراک موبیل سیلو شد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263549
- قطار شماره 330 تهران به مقصد مشهد مقدس مورخ 7 آبان 1402 حوالی ساعت 19 به دلیل نقص فنی لکوموتیو در نزدیکی گرمسار متوقف شد. این قطار پس از رسیدن کشنده امداد تا ایستگاه سمنان هدایت شد و سپس با لکوموتیو زیمنس جایگزین به سمت مشهد راهی شد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263604
- مانورچی راه آهن زاهدان صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه حین مانور بین تامپون جرثقیل ریلی و لکوموتیو در دم جان داد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263457
- یکشنبه 30 مهر خروج از خط دو لکوموتیو دیگر و خسارات شدید به کشنده های ریلی شد، حادثه مذکور در ایستگاه مشک آباد ناحیه اراک رخ داد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263261
- شنبه 29 مهر ماه قطار مشهد تهران در مسیر به دلیل مشکلی که در لکوموتیو پیش آمد حدود سه ساعت دچار تاخیر شد و قطار تا ایستگاه دامغان پیش رفت اما در ایستگاه دامغان تعویض لکوموتیو انجام شد.
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263654
- روز پنج شنبه 27 مهر ماه نیز قطار زنجان مشهد در خروجی ایستگاه قزوین خراب و دیزل زیمنس سرد شد و حدود ۳ ساعت و نیم طول کشید تا دیزل امداد از تاکستان که در حال رفتن به زنجان بود، برگردد و قطار مسافری ادامه سیر دهد!
https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-263654
- روز پنج شنبه 27 مهر ماه یک حادثه ریلی دیگر نیز رخ داد و آن توقف نزدیک به 6 ساعت قطار مسافری تهران به زاهدان در ایستگاه بم بود که به دلیل خروج بوژی راهنمای لکوموتیو شماره ٩٠٠ قطار باری به شماره ٨١٧ در کیلومتر ١٤٦٣ بلاک مزارآب به رودشور رخ داد.
عناد ورزی و بولد کردن کوچکترین مورد و سپس بوق کردن توسط بوقچی های پورسید آقایی با اکانت های جعلی نخ نما شده دنبال روش های دیگه باشید
دقیقا چه اتفاقی بیفته شما اجازه می دین بولد بشه؟ میشه دقیقا بگین چند تا حادثه یا کشته شما رو قانع می کنه که تایید کنید که اوضاع خوب نیست؟
اقدامات پیشگیرانه توسط راه آهن برای عدم بروز سوانح انجام نمیگیرد. به عنوان مثال، بازدیدهای خط در دوره مدیریت آقای صالحی به درستی انجام نمیگیرد به همین دلیل تعداد زیادی سوانح ریلی در راه آهن شاهد هستیم.
در کل ایشان مدیر ناکارامدی هستند.
دقیقاً اندازه کشته های که پورسید آقایی تو سمنان مردم رو به کشتن دادیار تو امروان به کشتن داد یا سعید نژاد تو نیشابور به کشتن داد آیا خاتمی یا روحانی این دوتا مدیر بی لیاقت رو عوض کردن که صالحی عوض بشه .....دوتا کنترلی بدبخت تو شاهرود کردن تو زندان آخرشم هیچ
خطاب به آدم بی هویتی که اسم خودش را به دروغ راشدی گذاشته:
سهمیه آدم کشی شما در شبکه ریلی چند تا باشه حاضرید استعفا بدید؟ فکر می کنید چون در زمان پورسیدآقایی 40 نفر در سانحه کشته شدن، شما هم حق دارین حداقل 40نفر کشته بدید و بعد ول کنید و دست از سر مردم بیچاره بردارید؟
راشدی!!!!
تو به این لیست بلندبالا میگی کوچکترین مورد؟
این برای شما کوچک هست. برای آدم باوجدان اینجوری نیست.
اولا هویت من معلومه حالا نمی دونم اسم راشدی تو رو یاد کدوم کسی میندازه بعدش تو ناشناس کامنت میدی نه من دوما استفاده ابزاری از سانحه ها ی کوچک و تو بوق کرنا کردن برای اهداف خاص از بنیان مردود است سوما درد شما جلوگیری از دزدی و رانت خواری توسط دکتر صالحی عزیز و انقلابیه نه سانحه وگرنه پور سید اقایی این همه آدم بخاطر بی لیاقتی ش از دنیا رفتند هنوز اون بدبخت هوایی که تو آتیش جزغاله شدند داغ شون تازه س اما پورسید آقایی تو پنت هاوس داره کیف میکنه
نظرات رو طوری نشر میدید که آخرش بنفع دارو دسته پورسید آقایی بشه قبول نیست این هم از مظلومیت های سید میعاد صالحیه
آقایی که خودتان را راشدی معرفی می کنید
اینکه سوانح کمتر بشود به نفع آقای صالحی است یا به ضرر ایشان .
اگر به نفع ایشان است مخالفت جنابعالی چه معنایی دارد که خود را دوست ایشان می شمارید
اگر به ضرر ایشان است پس ایشان نیز جزو خائنان است و یا اقل کم جاهل است نسبت به مسولیت خود .
لذا جنجال های شما از نظر خوانندگان بی اهمیت است
تین نیوز یک طرفه بنفع باند پورسید آقایی نباش خدا رو بالا سرت ببین فکر می کنم عوامل پورسید آقایی با استفاده از تکنیک های جنگ های روانی و استفاده حداکثری از دروغ و شانتاژ رسانه ای مثل عوامل رسانه ای صهیونیستی در غزه در حال دروغ پراکنی و ادعای کذب نابودی راه آهن هستند تا راه آهن را به سالهای سیاه و اسفبار 92تا400برگردانند عوامل باند با فحاشی و اتهام در حال نفرت پراکنی هستند
دکتر صالحی رو میبینم یاد جدش سیدالشهداء می افتم که هر کسی با امیرالمومنین عناد و بغض داشت یک شمشیر آورده بود و بهش حمله می کرد و ضربه میزد الآن هم به سید میعاد صالحی انیطور حمله می کنند برای منافع کثیف شون
قرآن سر نیزه می کنید که سید میعاد صالحی ال ای و بل است
سوال اصلی این است چرا مدیریت وی کارآمد نیست ؟
از تین بابت جمع آوری و ثبت سوانح ریلی تشکر میکنم.
این بخشی از سوانح است
وقوع سانحه باید برای همه قبیح و غیر قابل پذیرش باشد
و گر نه ، منجر خسارات بیشمار میشه
حالا مدیران قبلی خوب کار کرده یا نکرده دلیلی نمیشه مدیران مسول فعلی دست رو دست بگذارند و هیچ اقدام بازدارنده موثری رو انجام ندن و یک عده هم اصل داستان را به حاشیه بکشونن
الان آقای راشدی میگن
من زمان آقایی و رسولی بودم که چی خائنهای اینها بودن و...
برخی هم میگن اینا از گذشته منشأ داره
اما کسی نمی گه این آقای میعاد صالحی چه اقدامات موثری در کاهش بروز خسارات داشته الا اینکه به مدد آقای چنگانی و اداره کل سوانح بیفته به جون مامورین مظلوم عملیاتی راه آهن و حکم علیه اونها بدن .
تا منشأ سوانح که مربوط به عدم شفافیت و عدم الزام به پاسخگویی مدیریت است که هر دو جنبه مدیریتی دارد به صرف اعمال زور و ضرب بر کارکنان ، سوانح کاهش نمی یابد که هر روزه افزایش و خطرناکتر هم خواهد شد
و همه از حیث ضرر خواهند کرد .
فعلا در راه آهن قوه عاقله ای که بر مسند آموز باشد وجود ندارد و جمعیت متشکل از بازیگران، مدرک داران بی هنر ، چاپلوسان و خرافات ، با عدم ورود کامل وزارتخانه به رفع این وضعیت نامطلوب وجود دارد
خب برید دادگاه شکایت کنند! شما که بیکار نیستید فقط شعار بدید! حداقل به بزرگاتون بگید برن شکایت! آخه با کامنت فحش
راه آهن مثل هندوانه دربسته است و غیر شفاف
پس
با شکایت که بسیار زمان بر هم هست حوادث کم نخواهد شد
کاهش سوانح به سود همه اعم از مدیران ارشد و بدنه و کارکنان و مهمتر مردم و کشور است و نباید در این زمینه کسی بحثی داشته باشد چون بحث در این مورد ابلهانه است .
سوانح که روز به روز در حال گسترش و شدت و تنوع در کلیه امور راه آهن است زنگ خطر فرو پاشی ریلی است.
کی کامنت فحش گذاشت ؟
دارو دسته پورسید آقایی کامنت فحش میزان هیچ نظر مخالفی رو نمی تونن تحمل کنند مثل ارباب شون
حادثه مصدومیت رییس قطار باری مشهدی آقای پاشایی را از قلم انداختین
چرا یکبار نمیاد راجع به این سوانح یه توضیحی بده!!!!!!
حداقل یه عذرخواهی کنه
از سلاطین چه توقعاتی دارید!!!
با سلام
و کسب اجازه از دوستان طرفدار مدیر عامل جوان دکتر صالحی اگر ما را به خیانت ونوچه اقایی بودن و.. متهم نمی کنید و مشکلات را مطابق معمول گردن پیشینیان نمی اندازید باید عرض کنیم راه آهن کلا بی صاحب شده است هیچ نظارتی بر نگهداری خط ناوگان سیگنالینگ ومخابرات وتاسیسات وساختمان وجود تدارد با این دست به فرمانی که دکتر صالحی می روند تا کنون که رکورد ایجاد سانحه را هم شکسته اند امیدواریم خدا رحم کند رکورد کشته را در سانحه که قبلا یک بار در اداره کل شرق به نام خود ثبت کردند بهبود ندهند وزری راه وشهر سازی هم که خود را به خواب زده مجلسی ها هم که برای اینکه رد صلاحیت نشوند برای دوره بعد ... گرفته اند وحرفی نمی زنند راه آهنی های قدیمی که در پست ها حضور دارند هم از ترس اینکه پست خود را از دست ندهند کلا قرص خاموشی خورده اند انشالله که خدا خودش از راه آهن در مقابل سوء مدیریت ها حفاظت کند.
این آمار سوانح نشان از سومدیریت میعاد صالحیه.
راه اهن با صالحی روز خوش به چشم نمیبینه
شاید هیچ جای دنیا این تعداد سوانح در این بازه زمانی کوتاه رخ نده
باید به حوادث توجه بیشتری شود چون متاسفانه بشدت در حال افزایش است. ولی مسئولین راه آهن هیچ توجه ای نمیکنند
این کمیسیون سوانح داره چیکار میکنه!!!!!!!!!!
پول پارو می کنه
اعضای کمیسیون عالی سوانح راه آهن ، طبق شنیده ها ، هر کدام جزو هیات مدیره های شرکت های ریلی هستن و دغدغه اولشان آنجاست چون الزام و تعهدی به پاسخگویی هم ندارند
خدا بخیر کنه آخر عاقبت راه آهن رو. البته با مدیریت این آقا بعید است...
حتی یک متخصص ریلی با تجربه از مدیریت ایشون راضی نیست.
احسنت. خلاصه و دقیق.
واقعا برای این همه سانحه هیچ عذری پذیرفته نیست
همینجوری پیش بره آمار سوانح ریلی از جاده ای سبقت میگیره
با این همه حادثه خداکنه اتفاقی برای قطارهای مسافری نیفته که مردم خدانکرده داغدار شن
بشدت عملکرد این اقا جای نقد داره
جالبه که به زور صد من سریش میخوان تاخیر را هم بعنوان سانحه و حادثه جا بزنند تا لیستشان چربتر بشه. وقتی سیاه نمایی در این حد باشه، حتما اگر همان سوانح واقعی هم ریشه یابی بشه به نکات مهمی در کم کارهای عمدی خواهیم رسید.
خوب چرا ریشه یابی نمی کنن تا دست خراب کارها رو بشه
بهتر شما حرف مفت نزنی و بحث رو به حاشیه نبرید
آدم با عرضه ای فعلا وجود ندارد
یکی از علل سانحه هفت خوان توقف قطار تبریز بود در بلاک
پس توقف های طولانی و امداد قطارهای در راه مانده خیلی خطرناک است
حالا این یکی هم هیچ ، الباقی رو شما چی جواب دارید
عجب وضعی شده
هر کی انتقادی وارد می کنه سریع به اون انگ باند پورسید آقایی بودن رو می زنن
متاسفانه از شدت وضعیت بحرانی که در اون قرار داریم در حمل و نقل ریلی درک درستی ندارند
الحق باید از احمق و چاپلوس جماعت ترسید که دور رو نزدیک و نزدیک رو دور نشون می دن