بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

۵ کیلومتر دیگر از محور سنگان تربت‌ حیدریه به بهره‌ برداری رسید

مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: ۵ کیلومتر از محور سنگان-تربت حیدریه باهدف کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی در یکی از پرترددترین محورهای استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

۵ کیلومتر دیگر از محور سنگان تربت‌ حیدریه به بهره‌ برداری رسید
تین نیوز |

مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت: ۵ کیلومتر از محور سنگان تربت حیدریه باهدف کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی در یکی از پرترددترین محورهای استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، محمد دانشفر، مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق این شرکت، از افتتاح ۵ کیلومتر دیگر از محور سنگان تربت حیدریه خبر داد و گفت: باهدف افزایش ظرفیت های حمل ونقلی و رفع گلوگاه های ترافیکی در یکی از پرترددترین محورهای استان خراسان رضوی این محدوده به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: محور سنگان تربت حیدریه ۱۵۱ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن تکمیل و زیر عبور قرار گرفته است و عملیات اجرایی در ۴۲ کیلومتر دیگر در حال انجام است.

دانشفر افزود: این محور ظرفیت عبور و مرور ۲۰ هزار وسیله نقلیه در روز را دارد و با توجه به توسعه معادن و واحدهای صنعتی در این محدوده ترافیک آن در افق بیست ساله به بیش از ۴۰ هزار وسیله نقلیه در روز می رسد.

مدیرکل ساخت و توسعه راه های منطقه شمال شرق از مشارکت ۵۰ درصدی سازمان ایمیدرو در ساخت قطعات یک و ۱۰ پروژه خبر داد و اظهار کرد: طبق توافق های صورت گرفته با مسئولان استانی و سازمان ایمیدرو، عملیات اجرایی سایر قطعات باقیمانده به سرمایه گذاران مجتمع سنگان زیر نظر شرکت ساخت و توسعه پیمان سپاری شده است.

وی اعلام کرد: با تکمیل عملیات اجرایی در کندروهای تعبیه شده در مسیر، دسترسی به کاربری های موجود در حاشیه این محور نیز به صورت ایمن تأمین می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.