بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ تقدیر از شهامت خانم وزیر در تغییر خادمی و ناگفته هایی از این اقدام

شهامت خانم دکتر فرزانه صادق در تغییر خیر الله خادمی مدیرعامل سابق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با استقبال بسیاری از فعالان حوزه عمران و زیرساخت مواجه شده است.

تقدیر از شهامت خانم وزیر در تغییر خادمی و ناگفته هایی از این اقدام
تین نیوز |

شهامت خانم دکتر فرزانه صادق در تغییر خیر الله خادمی مدیرعامل سابق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با استقبال بسیاری از فعالان حوزه عمران و زیرساخت مواجه شده است.

در روزهای اخیر دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی اقدام بسیار مهمی در یکی از زیرمجموعه های عمرانی و زیرساختی وزارتخانه انجام داد که با استقبال بسیاری از فعالان این حوزه مواجه شد. این اقدام برکناری خیر الله خادمی از مدیرعاملی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و جایگزینی هوشنگ بازوند به جای وی بود.

 بعد از انتشار خبر این تغییر و تحول، تماس های فراوانی از سوی کارشناسان، پرسنل شرکت ساخت، پیشکسوتان این حوزه، ذینفعان و افراد مرتبط با این شرکت با این رسانه صورت گرفت که حاوی تقدیر از شهامت خانم وزیر بود.

برخی فعالان حوزه زیرساخت و عمران و آگاهان از ناگفته های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در توضیح علت استقبال از اقدام خانم دکتر صادق بیان می کنند که حضور طولانی مدت مدیرعامل سابق این شرکت بر صندلی ریاست این مجموعه زمینه ساز یکدست سازی موافقان و ساکت کردن منتقدان را در این شرکت فراهم کرده بود به نحوی که برخی از بدنه کارشناسی شرکت ساخت به دلیل انتقادات خود به شیوه مدیریتی مدیرعامل سابق به حاشیه رانده شده و برخی دیگر تحت فشارهایی که بر آنها وارد می شد این شرکت را ترک کردند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که پیش از این هر بار سخن از تغییر و تحول در مدیریت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به میان می آمد، لابی های قدرتمندی به طرفداری از مدیرعامل سابق این در مراکز تصمیم ساز شکل می گرفت و فشار برای ابقای وی به اوج می رسید و نهایتا نیز تغییری اتفاق نمی افتاد.

این بار خانم دکتر فرزانه صادق نشان داد که تسلیم هیچ گونه فشاری نمی شود و تغییر و تحولات مدیریتی در زیرمجموعه های وزارتخانه را برای اساس اصلاح امور بدون توجه به لابی ها و بدون اعتنا به ریشه دواندن برخی مدیران در مراکز تصمیم ساز و پرنفوذ، رقم خواهد زد.

کارشناسان و فعالان حوزه عمران و زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ضمن حمایت و استقبال از اقدامات اصلاحی خانم وزیر در انتظار تداوم این اصلاحات و تحولات هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    خادمی طی سالهای متمادی با رفتار ناشایست و غیر اصولی باعث شد بودجه تلف و پروژه های فقط نمایشی راه اندازی شوند و در مجموع عملکردی منفی داشت.برود بنشیند منزل و برآورد کند چه خسارتی به وزارت و کشور وارد نموده است. وزیر باید امثال خادمی ها را حذف کند.هنوز ده نفر دیگر باقی مانده اند که گویی ماموران تخریب کشورند!!!!!

  • ناشناس

    درود و هزاران درود بر خانم صادق وزیر محترم
    ان شاءالله برادر بازوند بتواند قدردان حسن انتخاب ایشان بوده و با کار و تلاش بتواند آن شرکت را به جایگاه اصلی خود برگردانده و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

  • ناشناس

    خیلی مردانگی کردند خانم وزیر

  • ناشناس

    ای کاش آقای خادمی معنی و مفهوم قانون مولد سازی را بلد بود یا به خودش زحمت می داد برای یک بارآئین نامه اجرایی مولد سازی را مطالعه می کرد

  • کارشناس

    با وجود باند مافیایی حاکم بر شرکت ساخت و نبود کارشناسان متخصص و متعهد و فراری دادن نیروهای کیفی از شرکت ساخت طی دوران طولانی مدیریت ناکارآمد اقای خادمی، به واسطه فامیل بازی و باند بازی و گسیل نیروهای غیرکیفی و غیر متعهد، افراد فرصت طلب و چاپلوس، از تغییر مدیریت ها همواره سواستفاده نموده و اقای بازوند اگر بخواهد عملکرد قابل قبولی داشته باشد باید خانه تکانی اساسی را انجام بدهد و اختیارات روسای حوزه های راهسازی در استان ها را که اکثرا بیش از دو دهه بر مسند نمایندگی شرکت ساخت در استان ها هستند را کاهش داده و نسبت به جایگزینی آنها با کارشناسان جوان و با انگیزه اقدام و همچنین معاونین و مدیران فعلی را برکنار نماید.

  • ...

    ماشاءالله جوري فرمودن شهامت، كه انگار آقاي دكتر خادمي رو از يك كشور اجنبي به اين شركت قالب كرده بودن و ايشون هم در حال استراحت بودن!!!!!
    ايشون زحمات ارزنده زيادي چه در كسوت مديرعاملي و چه در سمت معاون ساخت وتوسعه راههاي كشور انجام دادن .