بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

هواپیمای فلایت چک نمی خریدیم، با معضل بزرگی مواجه می شدیم

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور عملیات هوانوردی، در بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به شفاف سازی و ارائه گزارش درباره هواپیمای فلایت چک پرداخت و عنوان کرد که اجاره کردن هواپیمای فلایت چک و پرهیز از خرید آن به صلاح نظام جمهوری اسلامی نبود و مشکل لغو پروازها و ایجاد معضل بزرگی در صنعت هوانوردی را به دنبال داشت.

هواپیمای فلایت چک نمی خریدیم، با معضل بزرگی مواجه می شدیم
تین نیوز

سید احمد مومنی رخ مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور عملیات هوانوردی، در بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به شفاف سازی و ارائه گزارش درباره هواپیمای فلایت چک پرداخت و عنوان کرد که اجاره کردن هواپیمای فلایت چک و پرهیز از خرید آن به صلاح نظام جمهوری اسلامی نبود و مشکل لغو پروازها و ایجاد معضل بزرگی در صنعت هوانوردی را به دنبال داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به ارائه گزارشی از روند خرید و فعالیت هواپیمای فلایت چک با حضور سید احمد مومنی رخ، مشاور عالی مدیرعامل در امور هوانوردی و عبدالرحیم کاشف علیپور، رئیس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی اختصاص یافت.

خلاصه مهمترین صحبت های مطرح شده در این نشست را از نظر می گذرانیم.

مومنی رخ:

* وقتی مجبور شدیم هواپیمای فلایت چک را اجاره کنیم، یک روند آزاردهنده آغاز شد.

* خرید فلایت چک به دلیل افزایش راه های هوایی و دستگاه های کمک ناوبری بود.

* اجاره فلایت چک به صلاح نبود.

* خرید فلایت چک ریسکی بزرگ در شرایطی سخت بود.

* خرید فلایت چک دوم یک ضرورت است.

* روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی خوب کمک بزرگی به بهتر شدن دید مسئولان و مردم نسبت به فلایت چک داشته باشد و تاکنون هم این گونه بوده است.

کاشف علیپور:

* تیم وارسی پرواز با ادارات مختلف شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ارتباط است و وارسی پروازی یک کار گروهی است.

* ما فقط از یک خلبان خارجی استفاده کردیم و آن هم با هزینه خیلی کم که به خلبان های ما آموزش داد. خلبان های ما به سرعت رلیز شدند و ما حتی خلبان معلم هم آموزش دادیم.

* فلایت چک ما آخرین مدل هواپیماهای کینگ ایر است.

* ما قادر به ارائه خدمات تعمیر قطعات به سایر شرکت ها هستیم.

* تمام کروی پرواز و تیم نگهداری فلایت چک ایرانی است.

* قطعات فلایت چک با صرفه جویی ارزی وارد کشور شد.

* روابط عمومی زبان گویای این سیستم است و فعالیت های آن ویترین شرکت است. در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نقش روابط عمومی بسیار موثر بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.