بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

هواپیمای فلایت چک نمی خریدیم، با معضل بزرگی مواجه می شدیم

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور عملیات هوانوردی، در بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به شفاف سازی و ارائه گزارش درباره هواپیمای فلایت چک پرداخت و عنوان کرد که اجاره کردن هواپیمای فلایت چک و پرهیز از خرید آن به صلاح نظام جمهوری اسلامی نبود و مشکل لغو پروازها و ایجاد معضل بزرگی در صنعت هوانوردی را به دنبال داشت.

هواپیمای فلایت چک نمی خریدیم، با معضل بزرگی مواجه می شدیم
تین نیوز |

سید احمد مومنی رخ مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور عملیات هوانوردی، در بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به شفاف سازی و ارائه گزارش درباره هواپیمای فلایت چک پرداخت و عنوان کرد که اجاره کردن هواپیمای فلایت چک و پرهیز از خرید آن به صلاح نظام جمهوری اسلامی نبود و مشکل لغو پروازها و ایجاد معضل بزرگی در صنعت هوانوردی را به دنبال داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، بیست و هفتمین برنامه مهمان هفته به ارائه گزارشی از روند خرید و فعالیت هواپیمای فلایت چک با حضور سید احمد مومنی رخ، مشاور عالی مدیرعامل در امور هوانوردی و عبدالرحیم کاشف علیپور، رئیس مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی اختصاص یافت.

خلاصه مهمترین صحبت های مطرح شده در این نشست را از نظر می گذرانیم.

مومنی رخ:

* وقتی مجبور شدیم هواپیمای فلایت چک را اجاره کنیم، یک روند آزاردهنده آغاز شد.

* خرید فلایت چک به دلیل افزایش راه های هوایی و دستگاه های کمک ناوبری بود.

* اجاره فلایت چک به صلاح نبود.

* خرید فلایت چک ریسکی بزرگ در شرایطی سخت بود.

* خرید فلایت چک دوم یک ضرورت است.

* روابط عمومی می تواند با اطلاع رسانی خوب کمک بزرگی به بهتر شدن دید مسئولان و مردم نسبت به فلایت چک داشته باشد و تاکنون هم این گونه بوده است.

کاشف علیپور:

* تیم وارسی پرواز با ادارات مختلف شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ارتباط است و وارسی پروازی یک کار گروهی است.

* ما فقط از یک خلبان خارجی استفاده کردیم و آن هم با هزینه خیلی کم که به خلبان های ما آموزش داد. خلبان های ما به سرعت رلیز شدند و ما حتی خلبان معلم هم آموزش دادیم.

* فلایت چک ما آخرین مدل هواپیماهای کینگ ایر است.

* ما قادر به ارائه خدمات تعمیر قطعات به سایر شرکت ها هستیم.

* تمام کروی پرواز و تیم نگهداری فلایت چک ایرانی است.

* قطعات فلایت چک با صرفه جویی ارزی وارد کشور شد.

* روابط عمومی زبان گویای این سیستم است و فعالیت های آن ویترین شرکت است. در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نقش روابط عمومی بسیار موثر بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.